Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '07

 
Kategori
Felsefe
 

Mutluluğum özgürlüğümdür

Mutluluğum özgürlüğümdür
 

Hergün biraz daha iyi anlıyorum ki nefes alıyorum. Mutluluk özgürlükmüş aslında. Mutluluk basıboslukmus.

Neden insanların sevgilisinden, karısından, cocuklarından en yakınından sıkıldıgını birkez daha anladım. Çünkü herkesin biraz özgürlüğe ihtiyacı var.

Bir sabah sevgilim yanımda yatarken yanından kalkıp uzaklara gidebileceğimi bilmek cok güzel. Kimseye hesap vermeden sabahlara kadar sahilde oturmak, parklarda yürümek, yagmur altında müzik dinleyip mırıldanmak harika bişey.

Sorumsuz bir hayat. Sabaha kadar nargilenin basında sızıp sızıp uyanmak gibi zevkli.

Ben özgürlük için varım o da benim için. Biz herkesle beraberken ayrı hiç kimse yokken harika bir çiftiz. Belki bu yüzden mutluluk var belki buyüzden mutlu bir ilişki, mutlu bir seks var. Biz özgür olunca mutluyuz, sevgilimiz hesap sormayınca, annemiz nerde kaldın demeyince, sokaklarda geberene kadar gülünce, parkta sızana kadar içince mutluyuz. Çünkü biz aslında özgür olunca zevkliyiz. Özgür olunca zevk veriyoruz. Yatakta nefis, mutfakta harika oluyoruz.

Biz aslında hep özgürüz ve mutluyuz.

 
Toplam blog
: 5
: 476
Kayıt tarihi
: 03.04.07
 
 

1981 İzmir doğumluyum. AOF İşletme bölümünden mezunum, yine aynı okulda halkla ilişkiler okumaktayım..