Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Mutluluğun efendisi, bilincimiz mi?

Mutluluğun efendisi, bilincimiz mi?
 

ınt


Şeyh Galip der ki;

“Özüne hoşça bak,

Çünkü evrenin gözü sensin,

Sen bütün varlıkların gözbebeği olan,

İnsanoğlusun”

Kuantum düşünce, yüksek nitelikli bir düşünme biçimidir. Günlük hayatımızda kuruntu, telaşe, vesvese, kalıplaşmış korku düşünceleri üretiriz. Kuantum düşünce ise geleceğe yönelik olmasını istediklerimiz hakkında hayaller, sesler ve duygularla yapılan odaklı düşünme biçimidir. Ayrıca, bizim bellek düzeyimizi, bilinçaltımızı, etrafımızdaki elektromanyetik alanı ve tüm hayatımızı etkiler. Bunlar birbirine bağlantılı olarak reaksiyon yapmaktadırlar.

Kendi özgün farkındalığına varabilenler beyin gücünü kullanarak istedikleri şeyleri başarabilirler. Beyin gücüyle bütün isteklerimizi doğru orantıda kendimize doğru çekerken , bizlerde fiziksel olarak harekete geçip isteklerimiz doğrultusunda aynı frekansta olmalıyız.

Yapamam
inanmıyorum
Zamanım yok.
Belki
Acaba
Korkuyorum
Olanaksız
Eğer
Bilmiyorum
Sonra
Yukarıdaki kelimeler yerine aşağıdaki kelimeleri i kullanarak başarabiliriz.
Yapabilirim
İnanıyorum
Zaman yaratacağım
Kesinlikle
Mutlaka
Kendime güveniyorum
İnanırsam her şey mümkündür
Yapacağım
Öğreneceğim
Şimdi, şu an.

Yanlızlıktan kurtulmak, evlenmek, sevmek sevilmek, yeteneklerimize uygun bir iş bulmak, hayatımızı doğru ve güzel sürdürebileceğimiz konfora sahip olmak, başarılı olmak veya iyileşmek istiyoruz. Bütün bunların içerisinde insanın en temel düzeydeki düşünce ve inançları vardır. Bu inanç ve düşüncelerle yaptığımız değişiklik, tüm hayatımızda da değişiklik yapacaktır.

Güzel ve değerli olan her şey anlık oluyor, biz iyi ve güzel şeylerin kalıcı olmasını istiyoruz. Bir çok şey için söz veriyoruz. Yarından emin olamayız, şu an öyle hissettiğimiz için herzaman öyle olacağını düşünüyoruz. Bir sonraki anı bilemeyiz, ve söz veremeyiz.

İçinde bulunduğumuz durum için çözüm yolları aramalı, çıkmaz hale getirmekten kaçınmalıyız. Çok yönlü bakış açısı geliştirerek, suçlayıcılıktan uzak durmalı yapıcı ve kuaştıcı olmalıyız. Eğiticilik özelliğimiz olmalı, fikirleri geliştirerek sunmalıyız.

 
Toplam blog
: 137
: 2242
Kayıt tarihi
: 19.02.13
 
 

05 Ekim Ankara doğumluyum. Okumayı, yazmayı, insanları dinlemeyi seviyorum. Kişisel blogumda her ..