Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '07

 
Kategori
Müzik
 

Müzik dünyasında yeni bir ses

Müzik dünyasında yeni bir ses
 

Senin hüznün benim mutluluğum olacaksa
Sözler başladığımız yerde kalacaksa
Senden yadigar bir resim kalacaksa
Yok istemem sakın sevme beniAlışmalı
Alışmalı
Yıkılıp yeniden kalkmaya
Kabullenip sana düşeni dünyaya bırakmaya
Yüklenip tüm acılarını kendine yaslanmaya
Kimsesizliğin hesabını istanbul'dan sormaya

Çok hoş bir duygusal kıvamda başlayıp sonrasında hareketlenen şarkıyı bir kaç gündür radyolarda dinliyorum. Bu sabah işe gelirken de dinleyince sözerini merak ettim, Doğa adlı bir arkadaşın söylediğini öğrendim. Bazı basın mecralarında doğa diye yeni bir yetenek var, mutlaka şarkılarını dinlenmeli diye kulağıma çalınmıştı, demek kaç gündür kulağıma çalınan Sakın sevme beni de ona ait. Bir de İsyanım ol var. O da fena değil. Öyle birbirine benzeyen şarkılar gibi değil asla, çok hoş bir kıvamda sizi hem duygulandıran, hem hüzünlendiren hemde sizi kıpı kıpır yerinizden oynatan hoş ezgilerle donatılmış şarkılar gibi .

Peki, Sakın sevme beni ile iyibir çıkış yapıp ilk albümünü çıkaran Sevgili Doğa Ne kadar zamandır müzikle içiçe, neler yapmış, hakkında biraz bilgi verirsek şunları söyleyebiliriz;

Albümündeki her enstürman tınısını, bambaşka coğrafyalarda yakalamak için ülke ülke gezip, bunları seslendirdiği şarkılarına büyük bir ustalıkla katabilen Doğa ilk albümünü, pop, elektronik, rock hatta türk sanat müziği tadında hazırlamış.

Ben Müzik Dünyasına Yeni Bir Soluk Getiren Sevgili Doğaya Yolu Açık Olsun Diyorum.

Sevgiyle.

 
Toplam blog
: 61
: 1257
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

  Bir şair, bize Güzellikten Söz Et, dedi. O da yanıtladı: ''Nerede arayıp, nerede bulacaksınız g..