Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Nasıl olsa evleneceğiz aşkım!

Nasıl olsa evleneceğiz aşkım!
 

Nasılsa evleneceğiz aşkım.
-Ama bilmem ki...

Ha simdi, ha nikahtan sonra ne fark eder.
-Ama bilmem ki...

Yapma aşkım, seni seviyorum.
-Ama bilmem ki, nasıl olur...

Gülüm, bi tanem sen de istiyorsun hadi
-Ama bilmem ki, daha yüzük bile takmadık...

Söz yarın bir yüzük alacağım sana, hadi
-Ama bilmem ki, ya evlenmezsek...

Hayatım sen benim hayatımın kadınısın, olur mu hiç hadi ya
-Ama bilmem ki, ya beni bırakırsan...

Olur mu bebeğim, senin gibi biri bırakılır mı, hadi bak
-Ama bilmem ki, söz ver beni bırakmayacağına...

Erkek sözü aşkım, hadi ama ya yoksa
-Ne ama sı ya....

Yoksa daha önce başkasıyla mı oldun da işi yokuşa sürüyorsun?
-Ne diyorsun sen ya sen ilk olacaksın....

Peki göster öyleyse
-!!!! 

 

 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..