Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '18

 
Kategori
Şiir
 

Nasıl Yolun Bakılır

Nasıl Yolun Bakılır
 

Yolsuz yolak aşsamda acep neferi mi zor 
Görür görmez kastığın nasıl solun akılır
Sensizliğe koşsam da dedim, seferi mi zor
Her hecende astığın nasıl yolun bakılır?
 
Kekremsi duygularım sinem ekip biçerken
Kendimden geçip şaşkın bendimden korkar oldum
Var olan kaygılarım sancı çekip geçerken
Haltın başımdan aşkın tekmili sarkar buldum!
 
Namert yürekten aldım bir çok derdim yarayı
Ahuzar gibi dirim saçta kavurdun teni
Tık nefes geda kaldım bozup serdim darayı
Bunu unutmaz serim saçıp savurdun beni!
 
Terennüm hicaz faslı acıtıp gider içim
Yar derdin bulacağı aşarak sen der miydim
Sorsan gönlümün aslı kendimden eder seçim
Bilseydim olacağı! Koşarak gider miydim?
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..