Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '09

 
Kategori
Blog
 

Nazar değmez inşallah 55 olmuş maşallah!

Nazar değmez inşallah 55 olmuş maşallah!
 

Koruyamamak ve kurtarmak! http://www.greenpeace.org/raw/images


Kimi Arıyorum? Biliyor musunuz?

Her derde deva ısırgan otu!

Hani elinde çiçeği eksik olmayan,

Hiç ummadık anda

Hal hatır soran!

Halinden haberdar ederken, halsiz kalan,

Hanedanlar mensubu.

Hem gökte

Hem yerde! Bir anda başucunda biten de o şifalı!

Halay, kalay Kasımpaşa, a be si eksik olmaz, cilalar alimallah!

Hayvanlar âlemi kategorisinin yüzüne bakmayanım.

Hassas ruhlu geniş kanatlım

Has ipekten dokunmuş satırlar

Hatır hatır gıdıklar.

Hangi kategoride yazmaz ki… Yeşil barış, sağlık, magazin vb. vb.

Hal hâllı bir karış bikinili, en seksi dudakları, ekranlarda f..k attıranım.

Hayal gücümü zorlayan, itinayla ısıtan, ısırttıran ısırgan otum benim!

Hemfikiriz değil mi? Benim yazılarım onun yorumları,

Hamamda olduğu gibi; terletir okuyanları; çözemezler bir türlü!

Hadi ama jeton düşmedi mi hâlâ? Editörlerimizi aramıyorum valla!

Hiç aklımdan geçmedi desem yalan olur! Davetlerde, toplantılarda.

Hatırlatayım aradığım iki kişiden biri, belki onlardan biri olabilir mi?

Hade, hade, hade…Alev Hanım! Çayı görmeden paçaları sıvama!

Hakeme tezahürat yapanın, halası evde kalsın! E mi!

Hoşunuza giderdi öyle mi? Akıl + peynir+ Ekmek= Ben yememek!

Hanımlara öncelik tanınır, bizim kültürümüzde!

Hanım ağanın arkasından kim gelir? Okuyan yazan erkek!

Her ikisinin ortak yönleri; ısırgan otunu sevmeleri…

Hangimiz nasibini almadı? Görünmez kırbaç ve akide şekerleri!

Hatırşinas insanlar; biri İstanbullu diğeri İzmirli!

Hemşerim gurbetçi olmuş; yüreği hasretle dolmuş, dönmüş gelmiş,

Hasreti dinmemiş, sılada gurbete hasret kalmış!

Ha şunu unutmayın; soy isminin, isminin baş harfleri tıpkısının aynısı.

Havaya bakan WW değil, ayakları yere basan, yürek yakan.

Havra sokağına, yakın oturan.

Herkesin gözü onda, onun gönlü kimden yana? KC’den söz eden kim?

Hal bu ki!!! Onu tanımayan yoktur, tanıtamayandır beceriksiz olan.

Havlu atmayın yere kirlenir; kirlenmek güzel midir?

Hemen surat asma, gönül kapını açıver masum oyunlara, aşka âşık ol!

Halik zaten kıymet bilir, balık alık alık baksa da!

Ha uşağım,

Hayde bre efem,

Hasanım, bittabi Robertim

Huriyem, Rukiyem,

Hasımın hasları, aslanları, yardım edin bulalım, eli kalem tutan asları.

Haşmetli arz-ı âlem! Canım ciğerim kardeşim, destur ver yolumuza devam edelim! Ah bu dengesiz havalar, peşimizden kovalar.

Havamızı bozmayalım; yeşille barışalım, bize hoş gelmiş Greenpeace!

9.Mart 2009 Hoşça kal Berlin!

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..