Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '08

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Nazarlara geldim

Nazarlara geldim
 

Şu sıralar belkide hayatımın en kötü dönemini geçiriyorum....
Sağlık sorunları nedeniyle evde yatağıma hapis olmuş durumdayım. Tam iyileştim tamam iyiyim diyorum evde birisi grip olmuş ne kadar uzak dursamda hemen banada bulaştı ve bronşitimle birlikte beni alt etti. İki gözüm iki çeşme, salya sümük hastalığın her evresini geçiriyorum...

Neler denemedik ki; balla sütler, ıhlamurlar, şuruplar ama olmuyor bir türlü iyileşemiyorum. Geçen günde annem tutturmuş ''sen nazara geldin , dur seni bi okuyayım'' demez mi mecbur onun bu haline de sabrettik ama ne ilaç ne dua bi çare yok. Biraz vesvesedn mi nazlı oluşumdan mı (annem derde) ölümcül bi hastalığa mı yakalandım acaba diye düşünmekten kendimi alamıyorum....

Blogumdaki yeni yıl mesajlarıma bile ancak şimdi bakabiliyorum galiba karamsarlığım başladı ama siz dostlarıma soruyorum DOKTOR YOK MUUUUUUU?

En kötüsü yeni başladığım 1 aylık işimi de bırakmak zorunda kaldım ve bu yeni yıl bana hiç iyi gelmedi.

Sabahları seda sayan ı , öğlenleri esra ceyhanı izlemekten bıktım valla nedir bu. Bunları izleyipde kadınların bi depresyondan çıkıp diğerine girmeleri mümkün...

Şimdiden mesajlarına geç cvp verdiğim dostlarımdan özür diliyorum...

Çocukken sk karşılaştığımız manzarayı yaşamayı da çoook özledimmm:((((

 
Toplam blog
: 32
: 1185
Kayıt tarihi
: 01.09.07
 
 

Klima sektöründe çalışıyorum. Hafta sonları kursa gidiyorum. Patronlarımla başım dertte. Müşteriler..