Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '10

 
Kategori
Siyaset
 

Ne evet. Ne de hayır!!

Ne evet. Ne de hayır!!
 

Herkes bir şey diyor.. Kimi evet kimi hayır.. Ama düşünen kişi sayısı o kadar az ki.. Kimi Tayyip Erdoğana düşman.. Sırf bu yüzden " değişen nedir " demeden hayır diyor.. Kimi Tayyip Erdoğan taraftarı Sırf bu yüzden "değişen nedir " demeden evet diyor...

Şimdi söyleyin bana.. Ne işe yaradı bu refarandum..Başbakanın ne kadar düşmanı ve ne kadar yandaşı var bu mu belli oldu?

Yoksa insanların düşünmekten ne kadar uzak olduğu mu?

Bu sene oy verecek olsaydım.. Evet derdim.. Ve hayır demek için tek sebebi "Tayyip Erdoğan'ın 2 katrilyonu var! Tayyip Erdoğan oğluna gemicik aldı! Tayyip Erdoğan para yiyor.. Tayyip şu tayyip bu !

Peki söyleyin bana şimdiye kadar hükümetin başına geçipte para yemeyen kaç kişi var.. Ne çevresindekinlere para yedirmeyen.. Bu özelliği taşıyan kimse yok..Herkes yedi ve yedirdi..

Peki şuna cevap verin.. Kim yerken ve yedirirken aynı zamanda adım adım ileriye götürdü bu milleti? Tayyip Erdoğan yani bu ülkenin başbakanı para yiyor olabilir.. Yemiyorda olabilir bilemem.. O onun problemi.. Ama bildiğim bir şey var ki yiyorsa da iyi şeyler de yapıyor! Eğer birşeyleri başarmamış olsaydı inanın şu anda bu kadar özgür ve rahat olamazdınız..

Demokrasi diyen İran'a bakın lütfen... Eğer öyle olmak istiyorsanız.. Şimdiki gibi devam edin.!!
 
Toplam blog
: 112
: 512
Kayıt tarihi
: 05.08.10
 
 

Yazarım, çizerim... Hayalperestin önde gideniyim... Uykuya aşka aşık olduğumdan daha çok aşığım....