Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ne güzel bir sonuç

Ne güzel bir sonuç
 

onlar böyle olmalı idi


"Yaprak dökümü" dizisinde her şeyden çok merak ettiğim Fikretle Tahsinin gerçek evliliğe adım atarak bir birilerine sıkıca bağlanmaları idi. 62- 63. bölümlerde harika sahneleri izledikten sonra çok rahat bir nefes aldım. Gerçi bunun gerçek hayatla ilgisi yok ama günümüz TV lerden hepimiz etkileniyoruz.

İnanıyorum ki, Fikret ve Tahsin gibi zorunlu koşullardan dolayı formal evlilik yapan bir sürü çift var. Böyle bir örnek onlar için de ileride iyi sonuçlara neden ola bilir.
Hem Fikret ahlakının, huyunun güzelliğinden dolayı hayattan mutlaka böyle bir ödül almalı idi. Zira o, bir çok zorluklara sabırla sine gererek, ailesinin şerefi için de sevdiği nişanlısından vaz geçe bilecek kadar cömert bir kızdı.
Artık dizinin öyle bir noktasına gelidk ki, Fikretin tahammülünü bozmaya son derece gayret eden bir kayınvalide ile böyle mutluluğu yakalamışken nasıl bir arada yaşaya bileceğini merak ediyoruz.

Ama eminim ki, dizinin sonuna kadar Fikretle Tahsinin mutluluğuna hiç bir zarar gelmeyecek. Çünki, onlar evlendiklerinden beri hep sınavlara katlandılar ve iyice bir birlerini tanıyarak, güvendiler. Evlilikte bu çok önemli.
Dizinin daha bakımlı olması için Fikretle Tahsinin kadını bir süre kendi evine göndermesi çok iyi olurdu. Sanırım kadın yalnız kalınca düşünüp Fikrete olan kıskançlığından vaz geçer belki. Umarım öyle olur.
Dizi keyfinizi kaçırmayın ve "Yaprak dökümü"nü izleyerek kendiniz için de bir şeyler bulun ordan.
 
Toplam blog
: 51
: 820
Kayıt tarihi
: 18.02.08
 
 

1978 doğumluyum. Bakü'de doğdum. Ben Kayseri'de yaşayan Azerbaycanlıyım. Kayseri'de yaşıyorum. Be..