Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '08

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Para için her zaman varız!

"Var mısın yok musun" yarışması 100/100 şansa bağlı ilk oyundur belki de. Ve her kes bu yarışmanın ona getireceği şansı çocuğunun, sevdiğinin doğum günü rakamı ile nitelendiriyor. Ben de aynısını yapardım. Hayatta her insana bir veya bir kaç kez şans verilir. Her kes bu yarışmada kazanacağı para ile kendi hayalini kuruyor.
Ne garip bir hal, ne acaip bir manzara ki, galiba bütün Dünya bir-birine borçludur.
Her yarışan yarışmacı kredi borçlarından, ev, okul borçlarından bahs edip son derece dikkatli olmaya, şansını zorlamamaya çalışıyor.
Günümüzde doğan bebeklerin bile çoğusu borçlu olarak doğuyor. Ben 11 ay önce kızımı borçla doğurdum ve hastaneye olan borcumuzu kızım 2 aylıkken ödeye bildik.
Bu yüzden böyle yarışmalar halkın yüreğine su serpiyor ve güzel bir geleceğe umutlandırıyor.
Acun Bey bu projeyi çizerken belki günlerce araştırma yapmış, parayı alanla parayı veren her iki tarafı memnun etmek için bir köşede uzun uzun düşünmüştür.
Özellikle yarışmacılara moral, destek olmak için tam bir samimiyet göstermesi çok hoşuma gidiyor. Bu tavrı ile yüksek performans sergiliyor.
Acun Beyin bu projesinin bütün borçları, ihtiyaçları ve samimi arkadaşlığı olan yarışmacılara bol şanslar getirmesini, projenin uzun ömürlü olmasını ve doldurduğum forum dolayıdı ile bir gün ani beklenmedik zamanda bana da yarışma teklifi ile şans getirmesini dilerim!

 
Toplam blog
: 51
: 820
Kayıt tarihi
: 18.02.08
 
 

1978 doğumluyum. Bakü'de doğdum. Ben Kayseri'de yaşayan Azerbaycanlıyım. Kayseri'de yaşıyorum. Be..