Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ne kadar genç ve güzel görünüyorsunuz

Ne kadar genç ve güzel görünüyorsunuz
 

Çalıştığım iş yerinin apartmanında değişik katlarda iki tane büyük güzellik salonu var.

Sekizinci kattaki iş yerime çıkmak için, zaman zaman güzellik salonlarından çıkan veya salonlara gelen bayanlarla birlikte asansöre biniyorum.

Geçen gün bir tanesi ile birlikte indim zemin kata.

Orta yaşı uzun süre önce gerilerde bıraktığı suratındaki kırışıklardan anlaşılan bu bayanın, asansörün aynasından devamlı kendine baktığını gördüm.

Bir şey söylemek ihtiyacı hissettim ve "galiba güzellik salonundan çıktınız" dedim.

Gülümseyerek ve benden hoş bir şeyler duymak istercesine, "evet" dedi.

Güzellik salonunda, astronomik fiyatlarla yaptırdığı bütün bakımları tek tek anlatmaya başladı.

Yine bir şey söylemek ihtiyacı içinde olan ben, şunu söyledim bayana "oldukça genç ve güzel görünüyorsunuz."

Kadıncağız o kadar mutlu oldu ki, belli ki ödediği onca paranın sonunda, tek duymak istediği buydu işte. "Ne kadar genç ve güzel görünüyorsun."

Apartmanın ana kapısından çıkarken bir süre ayaküstü konuştuk. Mutlu olan kadıncağızı daha da mutlu etmek için, son kez iltifat etmek geldi içimden. Nerden baksanız 50-55 yaşlarında olan bu bayana, "siz 35-40 yaşlarında olmalısınız" dedim. Kadıncağız mutlu bir kahkaha atarak, bana sıkı sıkı sarıldı, yanaklarımdan öptü ve yaşının 53 olduğunu söyledi, ayrıldık.

Biz kadınlar güzel ve bakımlı olmayı son derece önemsiyoruz bu doğamızda var.

Bugüne dek abartılı güzelleşme hezeyanlarım olmadı. En fazla kuaförde saç boyatmak, arada bir fön çektirmek, çok nadir cilt bakımı yaptırmanın dışında. Ancak takıntılı şekilde güzelleşme çabası içinde olan bayanları anlamadığım anlamına gelmesin bu.

Güzellik salonlarını dolduran bütün kadınların duygularını çok iyi anlıyorum.

Onların aslında tek duymak istediklerinin "ne kadar genç ve güzel görünüyorsun" cümlesinden ibaret olduğunu da çok iyi biliyorum.

Güzelleşmek için bu kadar çaba sarf eden, emek veren bir bayanın bunu duymayı hak ettiğini düşünüyorum.

Her zaman gerçek bu olmasa bile....

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..