Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ne kadar masumuz?

Ne kadar masumuz?
 

Ne kadar masumuz sizce ne kadar hatasız ne kadar yalansız ne kadar oyunsuz... Kimse ben yalancıyım ben riyakarım demez... Ama hep suçlarız karşımızdakini sen hep böyle yapıyosun yada bütün suçlu sensin gibi... Bir kez olsun kendimizde aramaya çalışsak hatalarımızı herşey daha kolay olmazmı... Hayat daha bi yaşanası hale gelmez mi...

İtiraf edeyim bu yazdıklarımı bende uygulamıyorum... Aslında her gece yastığa başımızı koyduğumuzda kendimizle yüzleşsek daha kolay olmaz mı... Nedense eleştiriden korkarız iyi eleştirdikleri zaman övünürüz, kötü eleştirdikleri zaman dövünürüz... Bizim sorunumuz kendimizle yüzleşmekten korkmak, cesaret edememek...

Önyargılı bir toplumuz... Bu saatten sonra bu değişir mi bilinmez ama değişsin isterim... Hadi bugünden başlayalım değişmeye ve değiştirmeye... YARIN BAŞKA BİR İNSAN OLACAĞIM DİYOSUN PEKİ NEDEN BU GÜNDEN BAŞLAMIYORSUN... sevgi ve umutla...

 
Toplam blog
: 24
: 1028
Kayıt tarihi
: 20.09.06
 
 

1984 Ankara doğumluyum. Gazi üniversitesi matbaa bölümünde okurken evlendim. Okulu bıraktım, eşimin ..