Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '11

 
Kategori
Blog
 

Ne olacak Milliyet Bloğun hali?

Ne olacak Milliyet Bloğun hali?
 

Milliyet Blog


MB’a uzun süre ara verdikten 2 yıl sonra falan buraya geldiğimde yani 1 ay önce blog kategorilerini şöyle bir karıştırdığımda çoğu insanın okunma oranlarından şikâyetçi olduğunu gördüm. İlk başlarda bu meselenin önemli olmadığını bir yaz salgını olarak gelip geçeceğini düşündüm ve önemsemedim. Fakat birkaç gündür özellikle dikkat ediyorum ki okunma oranı hissedilir derecede düşmüş. Geçmiş yıllardaki yaz aylarının okunma oranlarını irdeledim biraz ama hiç bu kadar düşüş olmamış. Bende kriz tellallığı yapmak istemem ama ne olacak bu Milliyet Bloğun hali diye de sormadan geçemiyorum. 

Hani çuvaldızı kendine, iğneyi başkasına batır derler ya öyle yaptım. Biz dedim sonra durdum şimdi gelip beni katma diyen kendini beğenmişler gelir sataşır diye ben dedim acaba okunma oranlarını tavan yaptıracak bir yazı yazıyor muyum? Yazdığım yazılar neredeyse her gün en az biri en çok okunanlar arasında hep listede olsa da cevabım hayır yazmıyorum. 

Nasrettin Hoca hesabı hırsızın hiç mi suçu yok? Var kardeşim hırsızında suçu var, ahalinin de. Ahali okumuyor yazıları sebep tek benim kaliteli yazı yazmamam değil kabul ama herkes mi kötü yazıyor? Ya da bir anda iyi yazarlar kaçtı elekle un eler gibi kabası mı kaldı üstte? Neden 150 bin civarlarında iken 70–80 bin civarlarında geziniyor okunma oranları? Bunların cevabını bilmiyorum ama inşallah bu sorun çözülür. 

Neyse bu sorunun hemen çözülmesi umuduyla hoşçakalın 

Mehmet Emin ÖZTÜRK 

 

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..