Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '14

 
Kategori
Güncel
 

Ne olur bir şeyler yapalım !! Destek olalım Biz !! Hepimiz !!!

Ne olur bir şeyler yapalım !! Destek olalım Biz !! Hepimiz !!!
 

Yıllık iznimin ilk gün heyecanını yaşarken gecikmeli olarak öğrendim SOMA’da yaşananları.

Acı dolu karelerin ardı arkası kesilmedi sonra“ ateş düştüğü yeri daha çok yakıyor “ belki ama gerçek “hepimizin yüreği dağlandı”.

Üç gün ulusal yas ilan edildi. YAS neye yarayacak ?? Çalışma şartları düzeltilmedikçe çalışanlarımızın iş güvenliği “güven altına alınmadıkça” özlük haklarında düzenleme yapılmadıkça, yas neye yarayacak? Hangi kaybımızı telafi edecek?

Başbakanımız dün akşam yaptığı konuşma ile yine beni konuşturdu. Susayım diyorum seveni çok aldığı oylardan belli. Saygı göstereyim görüşlere ve kendisine duyulan sevgiye ama ….

Ama Başbakanımız yüz yıl önce olmuş maden kazalarından bahsedip “ bu işin fıtratında bu kazaların “ olduğunu açıklarken kendimi tutamıyorum. Belli ki Başbakanımızın yaşadığı yerlerde hakikaten “ ateş sadece düştüğü yeri yakıyor”. Derken günümüzden kareler geliyor televizyon ekranlarına doğruluk payı var Başbakanımızın söylediklerinde !!! Ne de olsa yüz yıl önceki gibi çalışıyor şu an madenlerimizde çalışan saygıdeğer, sevgideğer madenci kardeşlerim !!!!

Gözyaşları içerisindeyiz iki gündür ; çığlıklar içerisinde acılarını ekranlara yansıtan teyzeme mi üzüleceğimi, sedyeye çıkartılırken çizmelerini çıkartmaya çalışan o tertemiz çarşaflardan çok daha iyi şeylere layık kardeşime mi üzüleceğimi bilemiyorum ???

Ne yapmalız sevgili dostlarım acı çekmek yeterli değil ??

Ne yapmalız nasıl destek olmalıyız bu kardeşlerimize ??

Bu satırlarımdan tüm Sivil Toplum örgütlerine seslenmek istiyorum !!

Lütfen yardım etmemizi sağlayacak projeler üretin !!

Lütfen “ işçi sağlığı ve güvenliği” etiğinin sadece kalite belgesi almak için gerekli standartların içinde kaldığı ve zorunlu bir eğitimden öteye geçemediği ülkemizde lütfen yürürlüğe koyalım artık “gerçekten yapılması gerekenleri” .

Ben bu satırları yazarken açıklanan resmi “şehit” sayısı 282 !!!!

Kaba ve basit bir hesapla dört kişilik çekirdek bir aile olduğunu varsayarsak her bir şehit  1128 kişinin içini gerçekten dağlayan bir acı verdi  !!!!

Ve son olarak Sayın Başbakanımız !!! İktidarda geçen onca yılın ardından ne olur azıcık   BABA ol !!! ve yarasını sar şefkatinle sevginle ve imkanlarınla sana oy veren ulusunun !!! 

KALBİM SİZİNLE! YETMESE DE YARALARINIZI SARAMASAM DA.

KALBİM SİZİNLE!

SADECE SOMA DEĞİL YURDUMUN HER YERİNDE NAMUSU İLE ZOR ŞARTLARDA ÜÇ KURUŞ EKMEK PARASI İÇİN ÇALIŞAN TÜM KARDEŞLERİM .

Kıymeti var mı bilmiyorum ama acınız yüreğimde …..

 

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..