Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '08

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Ne yapayım

NNe yapayım sensiz gelincikleri kelebekleri

Çiçek çiçek bahçeyi şiircesine mehtabını akşamların

Çektiğim acılara dayandığıma şaşıran dostları

Bitmeyen başarma tutkumu, sevdikçe itilişimi

Ağlayana arkamı dönüp gidemeyişimi ne yapayım

Ne yapayım ben senin olmadığın düğünleri baharları


Büyüttüğün gözyaşlarını aşkı şiirlerini sözlerini

Yüreğine sığmayan sevgini söyleyemediğin sevdanı

Hep hayalini kurduğumuz çimende sohbeti

Hiç yatıp uyuyamadığın sıcacık kucağımı

Sen yoksan ne yapayım ben mutluluğu

Ne yapayım yanındayken bile dokunamadığın beni


Bırak dursun artık çırpınışı yorgun yüreğimin

Ne yapayım ben dünya dolusu baharların çiçeğini

Sensiz gülün kanayan rengini iç açan kokusunu

Elini tutup yürüyemediğim kırları ne yapayım


Koştukça ardından azalan ümitlerimi bırak uçsun

Avucundan uçup gitsin bilinmeyen bir yerlere doğru

Bahtsız sevdam alemin diline dolanmadan unutulsun

Ne yapayım nereye baksam yüzüme haykırılan

Sana bakamayışımın gri çığlıklarını ne yapayım

Ra-14/04/08

 
Toplam blog
: 191
: 540
Kayıt tarihi
: 01.06.08
 
 

Yerel bir gazetede yazıyorum. Okumayı severim, şiir okumayı severim. Emekli işçi olarak sosyal ak..