Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

Neden sen k/anıyorsam

Neden sen k/anıyorsam
 

Alıntı


Arzum yaş, suru yıkar akıl dışı koşarım
Hüzne sağnak bulanıp hepten ben kanıyorum
Ayazı canım sıkar her dem kışı yaşarım
İki durup bir anıp hepten ben kanıyorum!
 
Keşke, sevdam kalsaydın! Ezber sayıp solmayan
Sitem, sürü kaygısı sesler duyulmaz, neden?
Aşka, meşke dolsaydın beni kayıp bulmayan
Bitmiş, mazi saygısı cana koyulmaz, seden!
 
Söz versem de kendime doymadım, doyamadım
Yıllar sonra deme, an! Vuslatla olsam yarış
Bir sevgili, bendime koymadım, koyamadım
Say ki, desen toptan yan! Katlettin, dalsam karış!
 
Yar, kalbim eşelerken cana dargın dileğim
Her şafak sökülüşte nahoş zaman gidecek!
Çıngıyı deşelerken yanar yorgun bileğim
Gözden nur dökülüşte bin bir aman edecek!
 
http://www.edebiyatevi.com/yazi/147463_neden-sen-kaniyorsam.html
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..