Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Nedense...

Nedense...
 

netten


Ürkek bakıyor nedense gözlerin...

Gözlerindeki ürkeklik olmadan, küçük bir göz kırpış olmak isterdim. İsterdim ki o göz kırpıştaki kirpiklerin arasına takılan göz çapağın olurken, bir köşede sessizce durayım. Ve sonra da sevgiyle gülen gözlerin olayım. Olayım ki ayna misali o derin, anlamlı gözlerinde kendimi göreyim.

Suskun duruyor nedense dudakların...

Yüzündeki küçük bir tebessümde gizlenmek isterdim. Yanaklarındaki küçük gamzelerin olmak ve oracıkta sonsuza dek kalmak isterdim. Ara sıra dokunurken sen dudaklarına sanki bana dokunuyormuşçasına hissetmek isterdim. Parmaklarına sinmiş aşk kokusunu koklamak, anımsamak isterken, o kokuyla tadına varamak isterdim.

Dokunmaya korkuyor nedense ellerin...

Bir damla avuç teri olmak isterdim ellerinde. Baş parmağından başlayıp serçe parmağına kadar dolanan bir damla ter. İsterdim ki o zarif parmakların arasına saklanırken, buhar olup uçmak ve teninde kaybolmak isterdim.

Bakmıyor artık seven yüzün nedense...

Yüzündeki çizgiler olmak isterdim ama çok derin olanlarından değil. Bilirim ki çok derin izler yaşanmış acılardır. Bu yüzden isterdim ki yüzündeki küçük kırışıklıklardan biri olayım ve en çok ben yakışayım yüzüne. Sen aynada bu çizgilere baktıkça, benim eserim olan kahkahalara bir kere daha gülesin.

Göremedim yerinde seni nedense...

İsterdim ki seninle birlikte gelseydim bende. Önce, gözlerinin içene baksaydım. Ürkek bakışlarına takılan gözlerim bir iki damla yaş olurken, dudaklarına damlasaydım. Silerken dudaklarından o yaşları ellerinin içinde buharlaşsaydım ve son kez baksaydım yüzündeki çizgilere ama sadece bana ait olanlara. Koca bir hiç olurken bu aşk kalbimde, artık göremiyorum seni nedense ne varsın ne yoksun...

Uçurumun kenarındayım nedense...

Uçurum kenarındaki bir kaç çakıl taşından farkım neyse...
Sana ulaşmak için atsam kendimi o boşluğa önce süzülsem martı misali...
Belki uçurumun sonunda vardır bir şelale...
Düşsem onun içine, sendeki buz gibi kalp nasıl olur anlarım belki...
Sonra da çakılsam su dibine, kalbine atılmış ok gibi...

Artık bende yokum nedense...

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 164
: 4548
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Hayatı sevmek ve düzgün yaşamak isterken bulurum kendimi. Yaşamın bana verdikleriyle yetinmeye çalış..