Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Berrak Özkan Berrocks

http://blog.milliyet.com.tr/berrocks

09 Eylül '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Nefret ediyorum

Nefret ediyorum
 

Cok sevdim ben,
 
Kucukken tvde yayinlanan pazar gecesi sinemasi için mısır patlatıp ailece televizyonun karşısına geçip film beklememizi,
 
Pazar günü ailece sucuklu yumurta eşliğinde yaptığımız kahvaltı keyfini,
 
Anneanemle babaannemin birbirine kahve falı baktığı o günleri,
 
Hasta olduğumda annemin "hadi sen bugün okula gitme evde yat dinlen" demesini, 
 
Göztepe'de aileler evlerinin balkonlarında otururken "kızlı erkekli" futbol maçı yaptığımız günleri, 
 
Bayram arifelerinde yeni kıyafetler alıp bayram sabahında giymek için dakikaları saymamı, 
 
Tatile çıkmadan önceki gece heyecandan uyuyamadigim gunleri,
 
Lunaparka gittiğimizde 5 şeye binme hakkımız olduğundan yolboyu kardeşimle neye binsek acaba diye derin derin tartıştığımız günleri,
 
Milli bayramlarda küçücük ellerimizde tuttuğumuz bayrakları heyecanla sallayarak diğer abi ve ablalarımızı izlediğimiz günleri çok sevdim... 
 
Hic sevmedim ben,
 
Kürt böreği almaya gittiğimde börekçinin bana ters ters bakarak "onun adı sade börek" demesini,
 
"Sen bizdensin o zaman" diye cümle kurabilecek kadar küstah olan insanı,
 
"Amaan bosver canim, müslüman bile değil o" diyeni,
 
Hava karardığında toplu taşıma kullanayım da taksiye tek binmeyeyim diye düşündürenleri,
 
Minibüste tek kadın olduğumda korkmamı sağlayanları,
 
Etek giydimde yanıma gelerek "ama sen yanacaksın" diyen o kadını,
 
Restoranda yemeğe besmele ile başlayıp yanına gelen aç kediye tekme atan adamı,
 
Kalabalık yerlerde acaba bombalanır mı diyen iç sesimi sevmedim...
 
Dinine mezhebine ırkına rengine göre insan sınıflandıranları sevmedim.
 
Korkunun, hayallerin önüne geçtiği, hayatların hiç olarak görüldüğü, insanların ancak içinden çığlık atabildiği bugünleri de sevmedim. 
 
Zaman ilerlerken geriye dönme isteğimi, arkama bile bakmadan gitme arzumu ve buna mecbur bırakanları hiç ama hiç sevmedim.
 
Ama en çok ta ölümü gencecik bedenlere layık görenler sizi hiç sevmedim ben...
 
Toplam blog
: 36
: 240
Kayıt tarihi
: 08.04.15
 
 

Mucizelere inanan, doğa ve hayvan aşığı, %50 şeytan - %50 melek... www.berrocks.com http:..