Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Nerde bu devlet

Nerde bu devlet
 

Bu başlığı hemen hepimiz biliriz. Ülkemizde deprem olsa, yağmur yağsa sel bassa, rüzgar esse antenimiz uçsa hatta ayağımız taşa takılsa dilimizde hemen bu söz belirir adeta slogan haline gelmiştir
_Nerede bu devlet?

İşte bunun üzerine bende araştırdım bakalım nerde bu devlet diye.

Yıl 1985 işlek bir karayolunun kenarında kurulan şehir adeta köy havasındadır. Şehrin en yüksek binası 3 katlı devlet hastanesidir. Diğer evler bahçe içinde 2 hatta bir çoğu tek katlıdır. Bahçe duvarları ise tahta daraba denilen çitlerle çevrilidir. O zamanlar dilimize doladığımız espiri haline gelen bir söz vardı

"Allahtan yoldan geçen araçlar sadece çöp poşetlerini atıyorlar Allah muhafaza yanan sigarayı atsalar şehir aynı gece sabaha kalmaz kül olur "derdik

Çünki her yer ahşaptı. İşte o yıllarda tanışmıştım o saygı değer vatandaşla. Düşünün bir kere bir insan ilk anne karnına düştüğü andan itibaren çocukluk, gençlik ve hatta yaşlılığında bile yararlanacağı hizmet binaları ile halkına değer vermiş ve yaşamının tüm alanında asla pes etmeden hizmete devam etmiştir. Ana çocuk sağlık merkezleri, sağlık ocakları, kadın doğum ve çocuk hastalıkları hastanesi, kreşler ana okulları, ilk öğretim okulları, orta öğretim, meslek okulları, eğitim merkezleri, üniversite, camiler, huzur evleri daha sayamayacağım bir çok hizmet sunmuştur kurmuş olduğu vakıf sayesinde. İşte sanırım bu olay üzerine devletin bu şehirde İZZET BAYSAL olduğunu söylemek sanırım yanlış olmaz. Herşeyi devletten beklememek gerektirdiğine en güzel örneği sunmuştur. Devlet; ben, sen , o . devlet biziz kısacası değil mi. Saygı değer İZZET baba sen sevgi ve saygınla kalplerimizde hep yaşayacaksın kurmuş olduğun eserlerinle ise ilelebet unutulmayacaksın. Senden sonra saygı değer Ahmet BAYSAL hizmetlerinin devamcısı olacaktır buna yürekten katılıyorum. Ruhun şad olsun. Tekrar çok teşekkür ediyorum tüm halkın adına.

İZZET BAYSAL KİMDİR?
İzzet Baysal, 1907 yılında Bolu'nun Karaçayır Mahallesinde dünyaya gelmiştir. Babası Rüştiye Mektebi mezunu Memur Ahmet Canip Efendi, annesi de Bolu'nun Alpagut Bey Köyü'nden Hafız Behiye Hanım'dır. İkisi erkek, ikisi kız dört çocuklu ailenin en küçük çocuğu İzzet Baysal'dır. Kendi adına kurduğu vakfı aracılığı ile ilimize bir çok eser kazandırmıştır.

 
Toplam blog
: 21
: 1338
Kayıt tarihi
: 05.10.07
 
 

1967 doğumluyum. Evliyim. 2 oğlum var. MYO mezunuyum. Hayatı, insanları ve gezmeyi çok seviyorum. İş..