Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Fotoğraflardaki paşalar

Efendim malumunuz son dönemlerde internet haberciliği pek bir moda. Özellikle spor ve medya dünyasının haber portalleri sürekli olarak söylence ve duyumlara yönelik haberler pompalıyorlar. Bugün önce İbrahim Toraman'ın Fenerle transfer görüşmesi haberini gördük. Haberi hem haberde geçen kişiler, hem de bu kişilerin mensup olduğu kurumlar anında yalanladı ama haberi üretenler ve yayınlayanlardan ses çıkmadı.

Neyse efendim, bence bugünün asıl bombası "Hilmi Özkök’ün özgeçmişindeki fark" isimli haberimiz. Yine bir falanfilan.com sitesine dayandırılan habere göre, sabık paşamızın özgeçmişinde diğer paşalarımıza göre bir farklılık varmış. Evet bizzat inceledim, fark var. Ancak haberi yapanlar çok önemli bir detayı atlamışlar. Ben de kamuoyunu aydınlatma sorumluluğu ile atlanan çok önemli detayı okurlarımla paylaşıyorum. Bu büyük gazetecilik başarım ile kesin Cemiyet ödülünü alırım bu sene.

Efendim, özgeçmişlerde kullanılan Hilmi Özkök Paşamızın fotoğrafı 600x809 pixel iken Yaşar Büyükanıt Paşamızın fotoğrafı ise 2126x2835 pixel. Acaba burada bir mesaj mı verilmek isteniyor, ya da bu detay yaklaşan seçimlere yönelik bir şifre mi?

Şaka bir yana Genelkurmay sitesi bazıları için fenomen oldu anlaşılan. Sitenin fontu değişse birileri nem kapıyor. Site ne zaman güncellendi, hangi bildiri arşive atıldı vs. vs. Neyse ki internet icat oldu da nice gizli siyaset ve komplo bilimcisi dahilerimiz de yeteneklerini sergileme fırsatı buldular.

Sevgi ve saygılarımla..

 
Toplam blog
: 9
: 1126
Kayıt tarihi
: 05.07.06
 
 

Tevellüdüm 1970, evliyim ve bir oğlum var. Nedense iflah olmaz bir muhalifim. Doğma büyüme İstanb..