Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '11

 
Kategori
İzmir
 

Nisan geldi :)

Nisan geldi :)
 

Bahar ayları bir başka ne de olsa.

Kış grisi pusu pası derken geçti gitti.

Ben birşey anlamıyorum buranın kışından, o ayrı :)

Yarın denizin üstü yine pıtır pıtır dolar yelkenlilerle.

Sabah camı açınca denizin üzerini beyaz beyaz kaplayan tekneleri görmek güzel oluyor.

Karşıyaka Yelken var bir de Güzelyalı Yelken Klübü var galiba burada.

Yarış sezonu da başladı herhal, çalışıyor bebeler denizde.

Kızımdan biliyorum bu mevzuları :)

Ağaçlar çiçeğe durdu mu onlare da denizde beyaz beyaz çiçek gibi salınmaya başlardı :)

Deniz güzel, körfez güzel, bizim mahalle güzel, karşıki dağlar güzel.

Hava güzel.

Kuşlar daha bir cıvıl cıvıl.

Bahar gelmiş.

Pazarlar da manavlar da şenlendi iyice :)

Artık bütün gün kapı cam açık oturabiliyorum.

Asansöre indiğimde soğuktan donmadan, sıcaktan yanmadan keyif çayı içebiliyorum.

Kordon'da öğle vakti bile yürünebiliyor.

Nisan ayı bir başka güzel.

Tam bahar ayı.

Tam çilek ayı.

Semizotu, radika, arapsaçı ayı.

Bulursan...

Kütür kütür can eriği ayı.

Tuza banıp yemelik çağla badem ayı.

İzmir'e en yakıştırdığım ay üstelik.

Kışı kışa benzemiyor, yazı yaza benzemiyor.

En güzeli Nisan baharı.

Ilık, narin, hafif.

Tül gibi :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..