Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Nişanlanmak..

Nişanlanmak..
 

Birlikte çorap seçip almaktır evlilik..

Duvar boya rengini birlikte seçmektir.

Bebeğin papuc alma kararında da birlikte yola çıkmaktır..

Ne kadar güzel değil mi hafta sonu tatilini birlikte geçirebilme kararı almak..

Birlikte göğüslemek hayatı..

Zorlukları birlikte aşmak, güzellikleri birlikte paylaşmak, hüzünlerde beraber olmak..

Ben duyuyorum buradan şimdi sizin söylediklerinizi..

"Bırak romantizm'i" diyorsunuz bana.."

Sen otuz yıl önceki ülkede yaşıyorsun sanki, dönem değişti, yok artık öyle şeyler, gerçekçi ol" diyorsunuz biliyorum..

O kadar gerçekçi bakıyorum ki hayata..

Sevgi gücünün hiçbir güç tarafından yok edilemeyeceğine inananlardanım..

Sevgi gücünün var olduğu çiftlerde yukarıda saydığım paylaşımlar yaşanabilir..

Flört, sevgili, nişanlılık dönemlerinde farklı ve heyecanlı duygularla yaşanan paylaşımlar evlilik dönemlerinde belki aynı heyecanlarla olmayabilir ama önemli olan her konuda ve her istekte ortak payda bulunabilmesidir..

Ortak paydaları geliştiren karşılıklı duyguların frekanslarıdır..

Aşk güzeldir..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..