Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '12

 
Kategori
Güncel
 

NTV'den ABD gündemi

NTV'den ABD gündemi
 

Kimsenin dikkatini çekmedi mi bilmem ama, her denk geldiğimde kafama takılan bir soru var NTV yayınları hakkında. NTV haber kanalının ana haber bültenin bir kısmı, "ABD gündemi" olarak belirlenmiş. 

Haber sunucusu gayet rahat bir şekilde programın bu kısmını "Şimdi de programımızda sırada Amerika'nın gündemi var." şeklinde anons ediyor ve Amerika Birleşik Devletlerine canlı bağlanarak, bu ülkede bulunan muhabirinden ABD gündemini öğreniyor.

İyi de ABD bizi neden bu kadar ilgilendiriyor? 

Tamam dersinizki, bu bir haber kanalıdır. Bütün dünyadan haber yayınları yapar. Haklısınız, böyledir. Ancak neden Rusya veya Çin veya İngiltere için haber programı içerisinde özel bir kısım yok ta, ABD için var?

Buna da yanıt olarak, ABD'de yaklaşan seçimler denilebilir.

İyi de Rusya, Çin, İran, İngiltere, Almanya vb. bir çok ülkede de seçimler oldu. NTV haber programına özel bir köşe koydu mu bu ülkeler için?

Üstelikte bu yayın 2 günde veya haftada bir de değil. Her gün. 

Bir Türk haber kanalının, ana haber programının bir kısmını ABD gündemine özel olarak ve hergün ayırması beni şahsen rahatsız etti. 

Memleketimizde yüzlerce haber ve olay olurken, bölgemiz savaş çemberiyle çevrilmişken, özellikle ABD gündemi takip etmek nedendir?

Ülkemiz ABD'nin Asya'da bulunan bir uydu vilayeti değildir ki, ABD gündemi beni bu kadar ilgilendirsin.

Ben çok düşündüm, bir açıklama bulamadım. Sizde bir takip edin, bakın bakalım bir açıklama bulabilecek misiniz?

28.09.2012

Murat Yazmacı

 
Toplam blog
: 109
: 1269
Kayıt tarihi
: 07.07.06
 
 

Yorum yapmaktan ve metin yazmaktan zevk alıyorum. Her insanın yorum yapması kişisel görüşlerini beli..