Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '07

 
Kategori
Haber
 

O Dede !!

O Dede !!
 

Dede.. Yaşı kaç pek belli değil.. Parmakları kalın kalın elleri nasırlı.. Başında belki bir zamanlar hanımının ördüğü beresi ve üstünde eski bir yeleği var. Yorgun...Belki hasta.. Ama dimdik.. Gururlu.. Gözleri cakmak cakmak ama ne yazik ki yüregi yaralı..Goğsünde gencecik şehit düşen torunun resmi, sesinin yettiğince bağrıyor. “ŞEHİTLER ÖLMEZ, VATAN BÖLÜNMEZ!.”

Iste Turk Milleti boyle onurlu ve gururlu bir millet.. Bu, yüzyıllar boyunca dünyaya hükmetmis bir cihan imparatorlugunun küllerinden yine yıllarca emperyalist güclere karsı ölüm kalım savası verip, yepyeni ve bagımsız bir Turk Devleti kurmanın gururudur. Turk Kurtuluş savasında kücücük evladını sehit olması icin vatanına feda eden Turk anasının, babasının, atasının gururudur. “Bastıgın yerleri toprak diyerek gecme tanı, düşün altında binlerce kefensiz yatanı, Sen sehit oglusun incitme yazıktır Atanı, Verme dünyaları alsan da bu cennet vatanı” diyen sair, bu yıkılmaz, kırılmaz, onuru, gururu ve cesareti haykırmaktadır. Şehadet Turk Milleti icin bir onurdur.. Dunyada hicbir ulus boyle bir yücelige erismemis erişememistir. “ Ya İstiklal Ya Ölüm ” ve “Ben size ölmeyi emrediyorum” diyen buyuk Ataturk bu sözleriyle vatan ugrunda şehadetin bu millet icin en kutsal mertebe oldugunu ve askerimizin vatan mudafaası soz konusu oldugunda gözünü bile kırpmadan ölüme koşacagini bildigini ifade etmektedir.

Turk ulusu kadınıyla, erkegiyle, cocuguyla, genciyle, yaşlısıyla kanının son damlasına kadar vatan müdafaasında bagrından cıkan kahraman silahlı kuvvetlerinin yanında son ferti kalıncaya kadar carpısmaya ve ölmeye hazırdır. Iste Dede’nin gözlerinde o inancı gördüm.. Titreyen elleriyle gogsune bastırdığı torunun resmiyle “Sehitler Olmez , Vatan bölunmez" diye haykırırken sehit olmaya hazir yüregini, inancını ve cesaretini hissettim. O dedenin ellerini öpmek, yarasını az da olsa dindirmek isterdim. Biz buyuk Turk milleti, Dededen toruna kadar tasıdıgımız vatan ve ulus sevgisiyle varoldukca, hicbir emperyalist güç bu inancın önünde duramayacaktır. Butun sehitlerimize Tanrıdan rahmet, geride kalan yakınlarına sabırlar diliyorum. Milletimizin bası sagolsun.. ŞEHITLER OLMEZ, VATAN BÖLÜNMEZ !

 
Toplam blog
: 11
: 1278
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Istanbul'da dogdum, lise ve universiteyi yine Istanbul'da bitirdim. Gazetecilik, TV, Basin Yayin ..