Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '14

 
Kategori
Mizah
 

O kız benim miladım abi :)

O kız benim miladım abi :)
 

Ve o şaşkın aşık arkadaşınız size mesaj atar :) 

-Aloo orada mısın? 

+Evet buradayım söyle. 

-Oğlum bu sefer oldu lan. 

+Ne oldu oğlum? 

-Kıza sen benim miladımsın dedim. Senden öncesi ayrı senden sonrası ayrı dedim. Sonra kızdın mı dedim hatuna; 'Yoooooooo' dedi. Sence bir ışık var mı aga? 

+Oğlum o nasıl cümle lan hayatımın miladısın falan. Ateşi mi buldu bu kız? Tekerleği mi icat etti? Ampülü mü buldu? Türkiye'nin seri üretime geçmiş ilk yerli otomobilinin motorunu mu dizayn etti naptı da miladın oldu? 

-Ya oğlum bırak dalgayı ya :) Işık var mı ışık seni onu söyle. 

+Dostum bu hatun sana 'yoooooooo' dedikten sonra güldü mü? 

-Yo gülmedi. Genelde gülmez zaten abi. 

+Niye la yanak kaslarımı çalışmıyor? Dostoyevski mi okuyor? Arabesk mi dinliyor niye hiç gülmez? 

-Ya abi dur bir dakika hatun yazıyor. 

Ve aradan kısa bir saniye geçer. 

-İşler karıştı abicim bir dakika. 

Ve uzaklardan çekilen bir şut daha yandan dışarı çıktı sayın seyirciler... 

-Abi kız reddetti yaa... Şuan hazır değilim diyor. Ben beklerim dedim ama. 

+Niye bekliyorsun oğlum? Vapur mu bekliyorsun? Kız kibarca sana 'artık demir almak zamanı gelmiş bu limandan' şiirini armağan etmiş la. Şair burada bunu anlatmaya çalışmış oğlum. 

-Bir şey sorma şu an hazır değilim. Bekleme uzun sürer diyor. 

+Bekleme yapma devam et :)) 

-Bizde başka maçlara çıkarız o zaman abi. 

+Az önce miladındı falan diyince korkuttun beni. Sen çağ açıp çağ kapatan neslin torunusun bekleme boşver. Şampiyonlar liginde mutlak 3 puan parolasıyla başka bir maçta görüşelim dersin hehe :) 


THE END 


Emre Erden  

 

 
Toplam blog
: 203
: 322
Kayıt tarihi
: 16.11.13
 
 

1991 İskenderun doğumlu. EMU Mütercim Tercümanlık, Amasya Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği mezun..