Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '09

 
Kategori
Mizah
 

Obama metrobüste

Obama metrobüste
 

Obama Üstanbul'da metrobüs Kullanacak


-Başkanım ne yapacağız bu Obama ziyareti işini.

-Vallahi ben de bilmiyorum. Adamlara alternatif yol güzergahı beğendiremiyorum. Tutturmuşlar sahil yolu diye.

- E tabii manzarası güzel tabii yolun.

- Sus Hüsamettin sus . Nasıl yerleştireceğiz o kadar korumayı, güvenliği, itfaiye ve cankurtaranı o yola. Adamlar sahi yolu diyince Sunset Avenue sanıyor galiba.

- Yaa başkanım onalra buluruz bir çare de, yalnız yolun zemini patates tarlası gibi onu ne yapacağız. Bu Kepenek’den aldığımız danışmanlık ile yapalım dedik asfalt kepek kepek oldu.

- Yaa böyle zamanlar keşke diyorum Kemal seçilseydi o uğraşırdı şimdi Amerikalılarla. Bir de yollarda kalan onca vatandaşın bedduasını da o alırdı.

- Başkanım denizden götürsek Yeşilköy-Beşiktaş arası.

- Vallahi bende düşündüm onu canım.. Hatta alalım havaalanından geçerken benim Florya’daki evde çay-kahve aktarıyım dedim ama IDO ‘yu da yeterince güvenli bulmamış CIA geçen seneki kazalardan dolayı.

- Başkanım aklıma süper bir fikir geldi. Obama’yı metrobüs ile götürsek.

- Yaa vallahi aklınla bin yaşa Hüsamettin. Düşünsene Obama’nın yanında ben Metrobüsle gidiyoruz. Adam dünyada eşi benzeri olmayan Metrobüsü görüp o banka reklamındaki gibi

“ Keşke Metrobüs Amerika’da da “olsa diyor Dönüşte Washington’a metrobüs yaptırıyor.

- Vallahi başkanım olur mu olur . Hele birde sayın başbakanımız gibi direksiyona geçip kullandı mı dünyaya acayip reklam olur.

- Tamamdır o zaman Hüsamettin hazırlayın en güzelinden şu Hollanda’dan gelen Metrobüslerden.

- Yalnız başkanım biliyorsunuz onları test etmeden aldığımız için maalesef dolu iken rampaları çıkamıyor.

- Ya Hüsamettin çıldırtma beni, zaten kaç kişi olacak metrobüste, Obama, ben, birkaç koruma, birkaç gazeteci. Bir şey olmaz bulun bir çaresini.

- Tamadır başkanım.

Ertesi Gün Haber Ajansları:

Başkan Obama’nın kullandığı Metrobüs rampayı çıkmayıp arıza yapınca yolda kaldı. Geri geri giden Metrobüs ancak bariyerlere çarparak durabildi. Kazayı yara almadan atlatan Başkan Obama;

- Benim için Metrobüs bitmişti. Bir daha da binmem ben ona dedi.

 
Toplam blog
: 46
: 780
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Günlük hayatta karşımıza çıkan bir çok olayın bende bıraktığı etkileri sadece söylenerek deği,l yaza..