Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '09

 
Kategori
Söyleşi
 

Öcalan'a yeni arkadaşlar gelecekmiş...

Bu sabah haberleri izliyordum. Artık Türkiye'de ne olursa şaşırmadan haberleri izlerken başlıktaki haberi duydum ve gözlerim yerinden çıkıyordu. Gerçekten bu sefer şaşırdım ve bu şaşkınlıkla nerdeyse yanıyordum. Şaşkınlıktan öylece televizyona bakakalmışım. Pes yani pes diyebildim. Neymiş 10 yıldır avukatlarından başkasını görmüyormuş, yeni arkadaşlar getirilecekmiş. Yani üzüntümden kahroldum, ne kadar yazık değil mi?

Bu sahıs ki sahıs demek ne kadar doğru yüzlerce, binlerce mehmetçiğimizi katleden adama bu kadar iyi bakmak bir tek bize mahsustur heralde. Yani utanmazsalar canı sıkılmasın diye sanatçı bile yollayacaklar. Oldu olacak dansöz falan da yollayalım da canı sıkılmasın. İster iseniz hatta bu şahıs için iyi ki şehitlerimizi öldürdün , aman ne iyi yaptın ve hala da hapiste olduğu halde terörü hala devam ettirdiği için plaket verelim. Biraz daha fazla kişi ölsün , az öldürdüler daha çok mehmetçik var sırada nasıl olsa. Şehit anneleri ağlamaya alıştı. Koskoca İmralı adasını tahsis ettiğiniz yetmedi, bir de arkadaşlar yolllayın da daha öldürücü planlar yapsın hepimizi toptan ortadan kaldırsın. Zaten nüfus olarakta fazla olduklarını düşünürsek bu çok ta zor olmaz. Aklım sırrım ermiyo bu devlet kafayı mı yedi? Önce şu issizliğe çare bulacağına gitmiş bu şahısa arkadaş ayarlıyor. Delirmemek elde değil , en sonunda herkes kaçacak bu güzel ülkesinden meydan teröristlere kalacak gibi geliyor bana.

Bu olay tasarıdan geçti mi geçmedi mi tam bilmiyorum ama gerçekten bu ülkenin ayıbı olacaktır . Avrupa Birliği yalakası olmaya daha ne kadar devam edilecek? İstedikleri kadar uğraşsınlar Avrupa birliği bizi daha bir yüz yıl daha oyalamaya devam edecek , ipler elinde istediklerine devam edecektir. Daha fazla oyunlarına gelmeden bir uyanabilsek çok daha iyi olmayacak mı?



 
Toplam blog
: 10
: 745
Kayıt tarihi
: 15.05.09
 
 

Bir Nisan sabahı 1976 yılında Bursa'da dünyaya merhaba demişim. 9 yaşımda yazdığım 23 Nisan şiiri ve..