Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '07

 
Kategori
Dostluk
 

Of dünya Offf

Of Dünya Offf. Dünya seni anlayamadım pek de anlayamayacağım galiba.

Nedir bu insanların birbirlerine ettikleri? Kalp kırmak ve dargın olmak bu kadar basit mi? Bir ufacık söz insanı bu kadar incitebilir ve sonuçları ağır olabilir mi? Yanar yüreğim yanar, kalbim ağlar, gözlerim dolar ama aklım hiçmi hiç almaz.

Yarda vazgeçtik dost bile kalamadık. Arkadaş desen sözde. Birbirimizi dinlemeyi öğrenemedik, anlamayı nasıl başaracağız.

Dün bir TV de program seyrediyordum. Siyasi bir program. Davetliler konuşmasını işinden iyi yapan, çenesi laf ebeliğini iyi beceren sesi tok Sayın eski milletvekili diğeri ise yaşı daha otuzbir, nazik, siyasetin kurdu olamamış, siyasi manevraları iyi bilmeyen, taze bir bürokrat. Maksat program yapmak. Amaç ve niyet tamamen farklı.

Sayın vekil iyi konuşuyor. İyi Konuşuyor ama konuştukça yeni vekil adayı altında eziliyor. Çünkü onun için siyaset farklı. Kurt ise işin kurdu. Sonuç böyle devam eder gibi geliyordu. Sayın sunucu kendisini birden magazin programında sandı yeni vekil adayına .... siyasette yeni dedi ve soyadının uzunluğundan dolayı meksikalı olarak niteledi. Yeni vekil adayı da kendisine ya soyadı ile ya da Sayın ifadesi ile hitap edilmesini istedi. İşte olanlar oldu. Sunucu Bey ben 20 küsur yıldır Tv programcılığı yaptığını adap kurallarını ve hitabı kimsenin kendisine öğretemeyeceğini söyledi. Laf uzadıkça yeni vekil adayı da ben size sadece bana bu şekilde hitap etmeniz konusunda bir söz söyledim dedi.

Olay uzamamalı ve uzatılmamalı idi fakat niyet önemliydi. Sayın eski vekil de 'Siz sayın kelimesini seviyorsunuz sürekli bu şekilde hitap edilmesini istiyorsunuz. Genel Başkanınız bile Öcalan' a "sayın" diye hitap ediyor' dedi ve olay çığrından çıktı. Bu yüzden sayın sunucu beyi art niyetli olmamasına rağmen olayı bu noktalara getirmesinden dolayı kınıyorum. Sayın eski vekilin ise biz onun kim olduğunu çok iyi biliyoruz. Bu gün milletvekili olabilir ama bir zamanların aşırı solcularından ve ülkenin zararına eylemlerinden iyi tanıyoruz. Bu yüzden laf atarken önce kendi geçmişine bir baksın.

Hem zamanında bu ülke için zararlı eylemlerde ve faaliyetlerde bulunacaksın hem de Ulu Önder Atatürk'ün partisinin arkasına sığınıp onun adını kullanıp vatansever olacaksın. Bu millet yutmaz arkadaş. Geçmişler geride kalsada nesil değişse de insanların geçmişi değişmez.

Kim kimden daha temiz bunu benden veya diğerlerinden çok Sayın eski vekil iyi bilir. Bu yüzden çirkinlikleri bırakıp ufak laf dalaşlarında büyük kavgalar çıkarmayalım. Şu fani dünyada hepimizin gideceği bir yer var. Hesaplarımız bize ait. altından kalkacağımız şeyleri söylemeye gayret edelim ve barış, huzur içinde yaşayalım.

 
Toplam blog
: 196
: 493
Kayıt tarihi
: 28.06.07
 
 

Doğayı seviyorum. Onun içinde yaşamayı ve güzelliklerini tatmayı seviyorum. Yaşamayı ve hatta ölü..