Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '12

 
Kategori
Çocuklar ve ilkler
 

Oğlum büyüyooooor

Uzun olmuş buralara uğramayalı, yazmayalı, paylaşmayalı..En son düğün dernek kurulurken yazmış, paylaşmışım..

23 ay ön bu aralar düğün stresi heycanı vardı...Bu sene bu zamanlar oğlumun hergün başka bir hale bürünmesinin, hızla büyürken nasıl çabaladığının heycanı var üzerimizde ....

Oğlum bugün itibarı ile 8 Ay 11 günlük :)

Daha dün gibi hamile olduğumu öğrendiğimilk gün ve 1 ay süren süpriz bebişimin şaşkınlığı...

Çook rahat ve bol bol gezmekle geçen bir hamilelik süreci...

Yılın son günü geldi oğlum aramıza, yeni yıl hediyesi :)

İYİKİ DOĞDU BERAT ALİ'm...

Daha 3 aylıktı onu bırakıp işe başladığımda.Ozaman pek idrak edememiştim duruma, minnacıktı, sadece yemek ve altına yapmakla meşgul küçük adamımdı benim. her gün biraz daha büyüdü ve şuanda annesini görünce gülücükler saçan, herkesi kendine hayran bırakan, sabah gülerek güne başlayan, akşam şarkılarla uyuyan , bana annelik harika bişeymiş dedirten dünya tatlısı bi anne kuzusu oldu.

Çok zor dönemlerden geçtik birlikte, hasta olduk, hastanelerde kaldık.Ağladık, uykusuz kaldık, ilaçlar yedik.. 8 kişilik hastane odalarında birbirimize tutunarak moral bulduk. Minicik elleri ile annesine hep destek oldu benim yakışıklı oğlum..

Rabbim sağlıklı, huzurlu, mutlu ömür nasip etsin bütün anne kuzularına...

BERAT ALİ şuanda 8 aylık :) yürüteci ile tanışalı 15 gün kadar oldu ve baştan sıkılsada şimdi alıştı. Gerçi ellerinden tutuldumu yürümeyi daha çok seviyo. Anne diyemesede, baba ve dede ilk kelimeleri oldu...Emekleyemiyo ama day day diince ayakları üzerinde durabiliyo :) dışarıya çıkanları takip edip peşlerine ağlayarak kendinide dışarıya çıkarttırıyo :)

benim oğlum süpriz oldu ama iyiki oldu :) iyiki hayatımda....

10.10.2010 yılından bu yana evim, işim, ve berat ali' nin doğumu ile hayatım çoook değişti.

Rabbimden sağlık, sıhhat, huzur ve bir ömür sevdiklerimle birlikte olmayı diliyorum....

 
Toplam blog
: 23
: 893
Kayıt tarihi
: 21.04.10
 
 

24/06/1986 '  doğumluyum.özel sağlık sektöründe çalışan, evliliğe alışma kısmını tamamlamadan ann..