Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '08

 
Kategori
Aile
 

Oğluma..

Bugün senin doğum günün canım oğlum. Ama şu an vatani görevini yapmaktasın. Yanımda olmasanda yüreğim seninle. Canımdan can, içimde ay parçamsın. DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN. SENİ SEVİYORUM. Sözlerime kutlama ile başlamak istedim. Aileler arasındaki bağlılığın önemi çok büyük.Sevginin aşamayacağı şey olmayacağına inanırım. Hani derler ya çocuklarınızla arkadaş gibi olun. Ben de diyorum ki arkadaşları çok olur ama anne, baba bir tanedir. o yüzden önce çocuklarımıza anne, baba kavramını iyi öğretebilmeliyiz, ondan sonra zaten tabiiki arkadaş gibi konuşur, dertleşir, herşeyi paylaşabiliriz. İşte bu nokta çok ince bir çizgi bana göre.

Birinden biri ağır basarsa denge bozulur.Umarım herkes bu çizgiye dikkat eder ve sağlıklı aile bağları oluşur. Sözlerime yine okuduğum bir yazıdan alıntı ile son vermek isterim. çok beğendim ve paylaşmak istedim..İNSAN her zaman kahraman olamaz ama her zaman insan olabilir. Bazı yıkılışlar daha parlak kalkınışların teşvikçisidir.İnsan gençliğinde öğrenir, yaşlandığında anlar.Hiç kimse duymak istemeyenler kadar sağır olamaz. Beklemeyi bilen insan herşeyi elde edebilir.Cesaret ölmekle değil, yaşamakla ölçülür.MUTLULUK paylaşılmak için yaratılmıştır.. SEVGİLER..
 
Toplam blog
: 88
: 850
Kayıt tarihi
: 08.10.07
 
 

İnsanın insanlara verdiği değerlere sahip çıkılmazsa İNSANLIK ölür.. Önce değerlerimize sahip çık..