Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '11

 
Kategori
Blog
 

Oh be nihayet :)

Oh be nihayet :)
 

Uzun zamandan beri bu kadar mutlu olmamıştım. Son zamanlarda Blog kategorisindeki yazılarım hep sıkıntı veya sitem içeriyordu. Şimdi ise mutluluğumu paylaşmak istiyorum.

Yazılarımı okuyanlar bilir, özellikle geçtiğimiz sene benim için oldukça kötü ve yıkıcı geçti. İşsizlik de üstüne eklenince sıkıntıdan buraya bile uğramaz olmuştum.

Ama şimdi yani bugün artık bir işim var :)

Cumartesi ve pazar günleri Karadeniz Fm de başlıyorum. Saat 19.00- 21.00 arası tam iki saat Türk sanat müziği şarkılarından oluşan bir program yapacağım. Ben söylemeyeceğim ama olsun yakında o da olacak inşallah... Aynı medyada yani Karadeniz TV de bir müzik programı yapacağım hem de canlı olarak:)) misafirlerim de olacak, hem sohbet hem müzik... İşte o zaman mutluluğum katlanarak artacak.

Çok heyecanlıyım , inşallah beceririm:))

Ayrıca bugün şansım çok iyiydi sanırım ki konuşma yaparken Tekirdağ'ın Çorlu tv yapımcısı da oaradaydı ve benden onlar için de canlı ve isteklerden oluşan bir program yapmayı teklif ettiler.

Özetle ben mutlu olmayayım da kim olsun:)))

Hayat ne güzel....

Sevgimle...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..