Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Oha Necati Sabri Reyiz Galatasaray Orduspor maç sonucu 2-0

Oha Necati Sabri Reyiz Galatasaray Orduspor maç sonucu 2-0
 

Vurduğun yerden taksi yazıyormuş otuz

Ne anlama geliyor bir b.k anlamıyoruz

Bunun üzerine elimizde bir tutam tuz

Maçlardan sonra sağa sola serpiyoruz

 

Sana da Sabri adamsın gol makinasısın dediler

Bu işte bir iş var zannettim yanıma geldi kediler

Meşin yuvarlakla bir türlü yıldızın barışmamış

1 nisan itibari ile şöhretin adını bile aşmış

 

Ah futbol sen nelere kadirsin

Ekranların dili olsa da konuşsa

Toplumların afyonu mu neydin sen

Bir türlü anlamadım bu durumu

Allahım sen beni koru

 

 

 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..