Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '11

 
Kategori
Deneme
 

Okunmamış mektuplar - Yağmurlu camın ardında hayat

Okunmamış mektuplar - Yağmurlu camın ardında hayat
 

Önceleri olup bitenlere inanamadım. Oyun gibiydi sanki. Biz seninle “imkansız bir flört” içindeydik. Benim zamanından önce yaşlanmış hayatımı renklendiren, şarkılardan, sokaklardan, sözcüklerden yeniden coşku duymamı sağlayandın sen…

Zihnim açılmıştı. Her şeyi kaydetmeye başlamıştı. Yalnız görüneni değil, onların arkasındaki gizlenmiş olanları bile görebiliyordum. Önünden geçtiğim bir duvarın arkasındaki çiçek kokularını duyabiliyor, yaşlı bir kadının yanından geçerken duygularını anlayabiliyor gözlerim doluyor her şeye, her kese dokunmak istiyordum.

Bu güne kadar dinlediğim o basit aşk şarkıları, şimdi benim için söylenmiş gibiler. Ne kadar gizli anlamlar taşıyorlarmış.

Nasıl alışmışım senin yüzüne ben… En acı zamanlarımda bile her şeyi unutturabilen sevgine nasıl alışmışım… Gidiverdin işte… Her kes bir gün gider …

Şimdi hep yağmurlu bir camın ardından bakıyorum hayata…

Geçecek diyorum kendime… Geçecek…

Kendime inandıramıyorum ki…

Her şey geçmez…

Biliyorum çaresiz geçmeyen hastalıklar da vardır ölümcül…

Herkes bilir de…

Tesellisi işin işte…

“Daha dur…”  “Bir iyileş… “ tesellileri.

Umut vaatleri…

 

Dün gece kaldırıp kollarımı gökyüzündeki en parlak yıldıza avaz, avaz sordum.

“Ne yapacağım şimdi ben” diye.

“Tık” yok.

 

Ben istemeden bir yerlerden çıkıp geliveriyor yüzün… Gülüşün, sesin, mimiklerin…

Acaba kafamda hiçbir düşünce olmadan tekrar dolaşabilecek miyim sokaklarda? Tekrar gülecek mi gözlerim? Bu yazdıklarımı okuduğumda yıllar sonra, kendi kendime gülüp, ne salakmışım deyip gülümseyebilecek miyim?

http://www.dailymotion.com/video/xmn5kg_gitmiyorsun_music

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..