Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '09

 
Kategori
Kitap
 

Okuyalım, paylaşalım

Okuyalım, paylaşalım
 

Kitap, hazinedir.


Değerli Milliyet Blog Ailesi,

Yeni yazımla sizlerle birlikteyim. Bu yazımda sizlerden kitap okuyup burada paylaşmanızı istiyorum.

Kitap kategorili benle birlikte 28 yazarımız var. Kitapla ilgili 1470 yazı var. Bence 1470 kitap yazısı çok az. Sizden istediğim kitaplarınızı bitirdikten sonra muhakkak MB'de paylaşmanız.

Ben 14 yaşındayım. Kitap okumayı seven biriyim. Kitapta hiç resim olmasa bile beni sürüklerse bitiririm. Herkesin kitap okumasını çok istiyorum. Türkiye'de kitap okuma oranının artmasını istiyorum. Geçende bir gazetede okudum. Yanılmıyorsam ülkemizde günde beş saat TV izlenirken kitap okumaya ise yılda sadece altı saat ayrılıyormuş. Oldukça üzücü bir durum. Günde on dakika okusanız bile kârdır.

Kitap, arkadaştır, dosttur. Kültürdür, bilgidir.

Sloganlarım:

Kitap insan için en kolay ve en etkili öğrenme yoludur!

Oku! Oku ki kelime hazinen GENİŞLESİN!

Kitap okumayan çocuk KALMASIN!

Kitaplar sizin için her türlü fedakârlıkları yaparlar. Sizler de onlara saygı duyun. Karşılığını mutlaka alacaksınız.

Umarım ülkemiz insanları olarak kitap konusunda gereken gayreti gösteririz.

Bu yazımı dikkate alırsanız çok sevineceğimi bilmenizi isterim.


 
Toplam blog
: 39
: 3063
Kayıt tarihi
: 18.07.08
 
 

1995, İstanbul doğumluyum. Öğrenciyim. Kitap okumayı, yazı yazmayı, müzik dinlemeyi severim. RBK...