Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '12

 
Kategori
Eğitim
 

Okuyan bir toplum için yardımlaşma

Okuyan bir toplum için yardımlaşma
 

Evvel zaman içinde gazete okumak daha bir keyifliydi sanki. Bekçi düdüğünün sesinin bile bir huzuru vardı, insanlar vahşice doğranıp çöp bidonlarına atılmıyordu.

Sokak ortasında, niye yol vermedin diye aracından indirilip dövülmüyor ya da öldürülmüyorlardı.

Bunun gibi olaylar artık gazetelerin demirbaşı oldu; seyret seyredebilirsen. Bundan dolayı artık gazeteyi internet üzerinden okuyorum. Bazen hafta sonları deniz kenarında ya da bir yerde oturup birşeyler yer içerken alıyorum.

Bu hafta da öyle oldu; içini açtığımda, beyaz bir kâğıda yazılmış küçük bir not düştü içinden.

“Yeni kurduğumuz kütüphanemize kitap ihtiyacı vardır. Fazla kitaplarınızı kütüphanemize bağışlamanız önemle rica olunur."

Kütüphanemiz genelinde bir kütüphanedir.

İlgilendiğiniz için teşekkür ederiz.

Süleymaniye İ.Ö.O İletişim:0532 733 66 92

GÖLKÖY / ORDU

“Bu ve buna benzerlerini yazdığım diğer sitelerde de görüyor birinden diğerine duyuru olarak aktarıyorum."

Doğu ve Güney doğuda kitap yardımı yapılacak öyle çok yer ve eğitimde bunca açığımız var iken, tablet devrine gelmemişiz demek ki!

Okumaya açlığı gidermek ve okuyan bir toplum için katkıda bulunmak istiyorsak vatandaş olarak elimizden gelen yardımı yapmalıyız diyorum.

Okuyan bir toplum olmamız dileği ile.

Hâdiye Kaptan

 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....