Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '11

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Olağan şüpheli: Çin işi kulak mumu…

Olağan şüpheli: Çin işi kulak mumu…
 

Nerede olursa olsun ” Çin Malı ” ibaresini gördüğümde içimi bir korku kaplıyor ki sormayın… Maliyetleri düşük tutmak ve kar düzeyini yükseltmek için adamların yapmayacakları hinlik yok… 

Kalitesiz ve tehlikeli ürünlere imza atmamaları için hiçbir engelleyici prosedürleri yok… Ne de olsa milyarlarca insanları var… Sudan ucuz bir insan emeğinden bahsediyoruz burada… Olacak o kadar deyip geçmemek lazım… 

Bu yüzden içinde PRC yada ” Çin ” ibaresi geçen her şey, benim için birinci dereceden olağan şüphelidir… Nedir bu kadar hışımla lafa girmenin sebebi diye soracak olursanız hemen söyleyeyim… Kulak mumu diye bir şey çıkarmışlar… 

Örneklerine internette rastladım… Pipet gibi şekli var… Mum adı ile satılıyor her yerde… Kulağa sokulup ucu yakılıyor… Tütsü misali, sıcaklığın etkisiyle kulaklarınızın içindekiler yumuşuyor… Dedim ya, faydasına şüpheyle yaklaşıyorum… 

Zaten doktorlar da tavsiye etmiyor… Üstüne üstlük Sağlık Bakanlığı da güvensiz olduğu gerekçesiyle yasaklamış… Bence de faydasından emin olmadan kullanmamakta fayda var… Açıkçası ne düşünürsünüz bilemem, ama bana soracak olursanız kesinlikle uzak durun derim… 

On tane kulağınız yok neticede… Birini elinize veriverirler, hiç anlamazsınız… Macera aramaya gerek yok derim… Fiyatı 10 lira denesem ne olur ki demeyin… Hep söylerim, ucuz etin suyu kara çıkar… Karar sizin… 

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL 

www.hayatveinsan.com/ 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..