Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Olamaz mı? Olabilir

Olamaz mı? Olabilir
 

"Bu şehir, yılın en iyi çıkış yapan aşıkları seçti bizi. 

Kıskananlar ise 8 dalda en iyi oyuncu ödülünü aldılar. 

Sahneye çıktık genişti. 

Plaketlerimizi dağıttılar. 

Arka fonda 'bütün şarkılar bizim.' 

Sarıldım boynuna 'çok kez bu kadar derin' 

Yokluğuna sarılmamak için kenetli ellerim. 

Aşk;gurursuzlukmuş bugün öğrendim 

Aşk; mantık almazmış tabiatına 

Bir tek düşüncesizlik barındırırmış. 

Aşk; açıklama yaparken kulaklarına kadar kızarmakmış. 

Kaybetme korkusuymuş 

Aşk; yalan söylemekmiş bazen 

Ellerinden kayıp gitmesin diye. 

Aşk seninle başlayan ve seninle bitmesini istediğim her cümleymiş. 

Ve sen o cümleye konulacak üç noktaymışsın..." 

Demiştim bir şiirimde. Tepki almıştım. Aşkı çok tanımlıyorum, sürekli bir şeye benzetiyorum diye. Düşündüm. Belki de bunun için vardır aşk. Herkes farklı yorumlasın, hep bir şeylere benzetilsin diye. 

Olamaz mı ? Olabilir. 

Belki de sevgiydi temeli. Sonradan abartıldı aşk dendi. 

Tapusuzdur aşk. Bazen ilk görüşte, bazen tanıdıkça, etkilendikçe... 

Herkese göre farklı tanımlanıyor. Çünkü herkes bir başkasına giydiriyor, bir başkasına yakıştırıyor. 

Ne yapın edin. Aşksız kalmayın. Her türlü yaşanıyor. Ama onsuz yaşanmıyor. 

Sağlığınıza. 

 
Toplam blog
: 46
: 994
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

1994 Kocaeli doğumluyum. Kendimi bildi bileli yazı yazarım, elimde mutlaka bir not defterim, cebi..