Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '17

 
Kategori
Şiir
 

Öldüğünü bileyim

Öldüğünü bileyim
 

toprak gibi basıp geçtiğin dünler/le yaşıyorum bugünü

yırtılan kalbimi diken ellerin

gözlerindeki gülüş

yüreğinle buluşan yüreğim

başka bir zamana kaydırıyor yaşamı

 

yer gök deniz/in başka olan yüzü

canlanıyor birden gözümde

dağ yalnızlığımdan düz ovaya düşüyorum

 

içimdeki pür telâşla

sanki eskiyi yaşayacakmışım gibi

aynı yere koşuyorum

 

 

bedenimdeki, yoğun puslu katı bir acıyı yaran

o büyü/ lü an/da

yüreğinin gülümseyişini görmüştüm gözlerinde

ışığınla eriyip kaybolmuştu kara

sahi, ben bundan sebep mi sevmiştim seni

 

 

ya sonra

ya sonra

neden acılaştı içtiğimiz aşk meyi

nasıl boşaldı birden sevgi sarnıcı

 

 

ve sonra karaya bulandı aynadaki yüzün

üzgünüm/ zaman değiştiriyor insanı deyişin

kaldı kulaklarımda

 

 

kapıda aşk sessizliği asılı

hata benim, güvenim sonsuzdu

taa başından anlamalıydım

sen, beni zaten sevemezdin bir ömür boyu

 

 

tetikte gözüm

sürekli sendelemekte yaşam

de hadi, bitir artık sessizliğini

yalnızca / yalnızca bir kelime et

öldüğünü bileyim

usandım usumdan, düşürmüyor dilimden adını...

 

 

(24 Temmuz 2013)

 

Hâdiye Kaptan

(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.

 

 

 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....