Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Öldüren yaşamayı hakeder mi?

Öldüren yaşamayı hakeder mi?
 

Kim yok olmalı?


Günlerdir yazıp yazıp siliyorum. Ama bu defa dökeceğim içimi. Ne yalan söyleyeyim yazmak o kadar da kolay değil ölümleri. Hangi birini kabullenelim ki.. Kaçırılarak vahşice paramparça edilip öldürülen çocukları mı, hayatının baharında öldürülen geç kızları mı, yoksa o muhteşem güç kullanılıp eşleri tarafından linç edilen kadınları mı? 

Münevver'i mi, Ayşe Paşalı'yı mı, minik Fırat'ı mı anlatayım? 

Hiçbirini anlatmayacağım, çünkü yüreğim el vermiyor. Diyeceksiniz ki o zaman neden yazıyorsun? Yazıyorum çünkü bu konuyu konuşmaktan kaçtıkça yüreğime oturan taş ağırlaşııyor. 

Kabullenemiyorum olanları.Olanları tam sindirmişken o vahşeti yapanların 6-7 ayda salıverilmesini... 

Ne yapmalı? 

İdam mı edilmeli? 

Gerekirse evet 

Ama idam serbest oldu diye her önüne geleni öldürmemek şartıyla. Hatta belli suçlardan idam olsun. 

Allah'ın verdiği canı Allah alır ama onlar canları aldığında gereğince cezalandırılmıyorsa yaşamayı haketmiyorlar. 

En azından onlar; günahsızları katleden insan dışı varlıklar... 

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..