Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '15

 
Kategori
Eğitim
 

Online eğitim nedir ?

Online eğitim nedir ?
 

online eğitim


Merhaba,

Online eğitim, diğer bir ifadeyle uzaktan eğitim günümüzde oldukça büyük bir öneme sahip duruma geldi. Online eğitimler bildiğimiz kampüs programları / eğitimleri haline geldi. Kısa zamanda bu kadar yol alması elbette düşünülemezdi. Ama teknolojinin önüne  geçilemiyor.

Bir örgün eğitim programıyla online eğitim programı arasında birçok fark olduğunu düşünebilirsiniz. Ama ikisininde artıları eksileri olduğunu unutmayın. Esnek zamanlama dediğimiz şey örgün eğitim programlarında maalesef yok. Yani hocayı dilediğiniz zaman karşınıza alıp ders anlattıramıyorsunuz.

Ama online eğitimde bu öğrenci için bu oldukça kolay. Seyahat sırasında, evde ya da başka bir yerde dilediği zaman online eğitimle ders alabiliyor. Bu tip eğitim yönteminde bu yöntem oldukça faydalı hale geliyor.

Öğrenci kendi programını derse göre ayarlamak yerine programına göre dersi ayarlıyor. Online eğitimin en büyük artılarından biri de belki bu. Günümüzde tüketim toplumu eğlenceye ve sosyal hayata daha fazla önem veriyor.

Bildiğiniz gibi artık sosyal hayat dediğimiz şey twitter ve facebook gibi sosyal mecralarda geçiyor. Peki eğitimi neden teknolojiye katmıyoruz ?

Teknolojiyle eğitimi birbirine kattığımızda zamanlama bakımdan çok büyük artılarımız olacaktır. Sosyal hayatın teknolojiye entegre edildiği bir dünya hayatında eğitimin geleneksel metodlarla sürdürülmesi bu yüzyılın kabul edebileceği bir şey olamaz.

http://www.iienstitu.com/uzaktan-egitim/

 
Toplam blog
: 24
: 1041
Kayıt tarihi
: 10.07.09
 
 

Birçok hayalin kahramanı bu yoldan geçerken, hepimiz aslında tek bir ideale koşuyorduk... ..