Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Otobüs durağı

Otobüs duraklarını sevmem sevgilim
Bana hep o günü hatırlatır.
O Yağmurlu, kasvetli ve matem dolu günü

Otobüs duraklarını sevmem sevgilim.
Neden dersen…
Çünkü bana seni hatırlatır.
O Otobüs durağında Elveda dedin bana.
Sesinin yankısı hala kulağımda…
Elimde, arkama sakladığım beyaz Papatyalar.
Gözlerimde yağmur damlaları, sırıl sıklam
Gitme dedim, kal dedim…
Gideceksende benide götür dedim.
Ama sen, sen sevgilim dinlemedin.
Sadece dudaklarından dökülen bir elveda
Beni, elimde bir tutam papatya
Gözlerimde yağmur
Kalbimde fırtına
O otobüs durağında bıraktın gittin.

Ben otobüs duraklarını hiç sevmedim
Bana hep o günü hatırlatır, ayrılığı hatırlatır.
O yağmurlu, kasvetli ve hüzün dolu günü... 

 
Toplam blog
: 26
: 2181
Kayıt tarihi
: 24.03.10
 
 

Ege üniversitesi mezunuyum, Su anda yurtdışında yasiyorum. İlgi alanlarım Futbol, Kültür ve siyas..