Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Ovit düşü

Ovit düşü
 

Sana yıldızları göstereceğim demiştim

şehir ışıklarının karartmadığı.
İşte o ses sevgilim
Ay ışığının sesi,
nasıl vuruyor Ağbasan Yaylasının yortusunda resmi,
ve yüceltiyiyor Soğanlıdan,
Hafız ın çayırının üstüne doğru,
yüreklerimizi
Sıyrılıyor sıra kayaalrın gölgesinden ismin,
Tutuyoruz; 
duvaralrı tarumar olmuş, yeşil çayırları ucundan
eski bir davadır bu,
daha dün tırpan döven köyülerin sesleri geliyordu dokalrdan.
Çocukluğumdasın sevgilim,
işte bu benim.
Uzun sarı saçlı çocuk ,bakışalrından sen damlayan
hadi gel benimle sevdiğim
mademki düşümün içindesin,
işte bu benim.
Ben bu yollardan geçtim
Şu gördüğün inci gerdanlık gibi damalyan su,
Düdüklüğün şelalesidir.
Şu uzaklaştıkça yakınlaşan karanlık,
sarı kayanın gölgesidir.
Şu küçük taşlar üzerine çizilmiş izler,
kutsal bir dua yazıtı gibi,
adının harflerini gizler.
ve hatırlatır seni,
içimde senle biriken ummanla beraber.
şu hartuma çatıların örtüsünü gıcırtatan rüzgar,
şarkısıdr aşkımın.
hadi seyret benmle olanalrı,
ay ışığının sesidr bu
Gökkuşağının senli renklarle kuşanmış görüntüsü
Hadi yaklaş bana sevdiğim,
mademki düşümdesin
Yapoğli yaylasından,
Çapansa kadar uzanan
sağnak yağşlrda ıslan benmle
nefesim nefesine değisin
terim terine
mademki düşümsdesin
soyun bana sevgilim
hevesimdesin
..( B.E...)
 
Toplam blog
: 16
: 588
Kayıt tarihi
: 21.01.12
 
 

1972 Yılında Rize'nin şirin İlçesi İkizdere'nin Bayırköy'ünde yağmurlu bir Cumartesi öğleninde gö..