Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
130
 

Öyle seyrediyoruz...

Öyle seyrediyoruz...
 

manzara.gen.tr


  Tren geçiyor biz öyle seyrediyoruz…

Dünya kupası maçlarında Yunanistan yer alıyor, biz öyle seyrediyoruz…

Rusya Kırım’a giriyor, biz öyle seyrediyoruz…

IŞİD birer birer Irak’taki Türkmen kentlerine ve köylerine giriyor , Biz öyle yakından seyrediyoruz. Hayır, yanlış söylemeyelim. İzliyoruz.

Kürtler, Doğu’da Türk bayrağını indiriyorlar. Biz öyle seyrediyoruz.

Elalem çocukları almış terörist yetiştirmek için dağlara götürmüş. Anaları ağlıyor. Biz öyle seyrediyoruz. Yok, yakından izliyoruz.

Faizler yükseldikçe yükseliyor, biz öyle seyrediyoruz.

Milletin kredi borçları boynunu aşmış, biz hepimiz olanları öyle seyrediyoruz.

Nerdeyse borçlu insan kalmamış memlekette, herkes ne olacak, diye seyrediyor.

Ulaştırma ücretlerine zam geliyor, Maşallah  biz öyle seyrediyoruz.

Benzine zam geliyor. Dünyanın en pahalı akaryakıtını kullanmamıza karşın, sesimiz çıkmıyor, seyrediyoruz.

Büyükler neredeyse milletin canına okuyacaklar, ağızlarından çıkanı kulakları duymuyor: Biz hem duymuyor; hem de seyrediyoruz.

Liselerin tümü hemen hemen İmam-Hatipleştiriliyor, millet seyrediyor.

Ve çocuklar orta okuldan sonra İmam Hatip’e gitmek için zorlnıyorlar. Halkımız, sesini çıkarmıyor, seyrediyor.

LYS Sınavının sonuçları acıklanmıyor. Çocuklar ne yapmışlar, bilemiyorlar. Öyle seyrediyorlar.

Günler geçiyor, saatler geçiyor, Musul’dan bir haber gelmiyor; biz öyle sukunetle seyrediyoruz.

Telaver’de Türkleri  Sünni IŞİD’ler kıstırmışlar; adamlar canlarını kurtarmaya çalışıyor; ne durumda bilemiyoruz; öyle seyrediyoruz.

Maşallah Allah iki göz vermiş, öyle bakıyoruz da , galiba bazı şeyleri görmüyoruz. Görsek herhalde  insan aklı  fıttırabilir. Bu kadar şeye… Zulüme, haksızlığa, ayrımcılığa… İnsan aklı dayanamaz.

Acaba bizim ki insan aklı mı değil; yoksa bakan gözümüz göz mü değil…

Görmüyoruz yahu… Ya da görmek istemiyoruz.

İşe bak memlekete bak.

Neler oluyor neler!

Biz de nelerle uğraşıyoruz.. Şu işe bakın!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Kardeşim Erdal, Türkiye'nin bugünkü durumunu çok iyi özetlemişsin.Yanlış ve mezhep temeline dayalı dış politika,içte zamlarla çerçevesini çizdiğin duruma düştük.Selam ve sevgiler.

Hüseyin Başdoğan 
 18.06.2014 12:46
Cevap :
Yani, kısaca, içte de, dışta da iyi değiliz... Daha doğrusu ne yapacağımızı bilmiyoruz. Büyüklerimize bir akıl veren bulunsa! Saygılar Başdoğan.  18.06.2014 18:07
 

Seyretmekle kalmıyor bir müddet sonra unutuveriyoruz Erdal Hocam. Böyle bir memleket mensuplarıyız. Saygılar...

Şükran Okyay 
 17.06.2014 9:04
Cevap :
Evet. neleri unutmadık ki... Bir süre sonra Soma da tamamdır. Zavallı madenciler yine boğaz tokluğuna Cehenneme geri dönerler. Saygılar Şükran Hanım.  17.06.2014 14:51
 

e e ee eeee eeeee eeeee dandini...!

Newyorker 
 16.06.2014 22:24
Cevap :
Vallahi bu iyi ninniymiş... Artık bütün millet sonsuza kadar uyur! Esenlikler N.Y.lu.  17.06.2014 14:52
 

10 sene bir ulkenin up-side down olmasina yeter mi yeter

Newyorker 
 16.06.2014 21:49
Cevap :
Zaten oldum bittim biz up-side-down position'dayız. Kim ayağa kaldıracak bilmiyorum? Güzel günnler.  17.06.2014 14:54
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 2579
Toplam yorum
: 10204
Toplam mesaj
: 237
Ort. okunma sayısı
: 786
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster