Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '09

 
Kategori
Özel Günler
 

Özel birine...

Özel birine...
 

Bu günün anlam ve önemini sen benden daha iyi biliyorsun... Aramızdaki büyük yaş farkını boş geçmemeli değil mi?? Havada ölüm sessizliği hakimken korkutucu oluyor seninle konuşmak ama yine beni koruyacak olan sen değil misin ki? Gerçi hiç bir zaman yanımda olamadın, hatta ben sana hiç sarılamadım. 

Yanaklarında gezdiremedim dudaklarımı. 

O rüyalarımdaki sıcak kokunu bir kere almak için neler vermezdim ki... Oysa bildiğim tek kokun, ıslak bir toprağa aitti. 

Ben sana hiç bir zaman süslü hediyeler alamadım, çingenelerden aldığım kırmızı karanfillerle süsledim yatağını o kadar. Onu da gördün mü bilmiyorum. 

Hiç bir zaman teşekkür edemedin ki!
Bana "Kızım" bile diyemedin ki baba!
Aynadaki aksimde senin hatlarını arıyorum, gözlerim de senin dudaklarım da... Ne çok senim ben…
Uzaklara çok erken gittin baba. Bilmemek ne kötü ne kadar büyüdüğümü görüp görmediğini? 

Dizlerimi yara yaparken için sızlamış mıydı baba? Peki ya beyaz bir gelinliğin içinde beni gördüğünde "tıpkı buradaki melekler gibisin!" dedin mi baba?
Kalbimi kırarlarken yüzüme çarpan elleri tuttun mu hiç? Kollarında korunmayı, vereceğin huzuru hissetmeye ne kadar ihtiyacım vardı bir bilsen.
Baba! Sana hiç "baba" diyemedim ben. Ama olsun, Ben seni görmeden sevdim...
Babalar günün kutlu, mekanın cennet olsun baba! 

 

Sevinç Şarlı 

 
Toplam blog
: 19
: 612
Kayıt tarihi
: 03.03.09
 
 

Yazmayla ve çizmeyle anlık duygularımı, hayali, hüsranı yada hayat felsefemi aktarmayı severim. ..