Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '07

 
Kategori
Anılar
 

Özledim 1

Özledim 1
 

Bir el sürer mavisini uzağa
Uzaktan daha uzağa. Ardından
Yetişir sayısızlığım.

Edip Cansever

Ne zaman tanıştırıldık anımsamıyorum. İlk karşılaşmamız muhtemelen İzmit körfezinde olmalı.

İlk kucaklaşmamızı iyi hatırlıyorum ama. Çok sevmeme rağmen çekinerek sokulmuştum. Biraz hayranlık, biraz korku ama en çok da merakla.

Çok fazla yabancılık çekmedik birbirimize. Çabuk kaynaştık. Bir daha hiç ayrılmadık diyebilseydim keşke. Öyle hasretiz ki… Öyle az ki birbirimize ayırdığımız zamanlar.Yok bu cümle yanlış oldu. Bu zaman ayırma işinde onun bir günahı yok. Ne zaman gitsem öyle bir mavi hüzün gibi durur, bıraktığım yerde. Hatta bazen ummadığım bir anda karşıma çıkıp, sürprizler yapar bana.

Uzun ayrılıklardan sonra kavuştuğumuzda öfkeli, hırçın olur bazen. Tekrar ayrılana kadar sürdüğü de olur hırçınlığının. Ama ayrılık anlarımızda inanılmaz sakinleşir.

Beni yolcu etmenin hüznünden değil bu durgunluğu. Öyle mahzun durur durmasına daaa… Ah ne hindir oooo… Aklım onda kalsın diye böyle yapıyor. Birlikteyken yaptığı bütün hırçınlıkları unutturacak aklı sıra.

Gerçi unutmasam da fark etmez. O kadar çok severim ki; Hırçınlığını, sakinliğini… Herşeyi ile başım gözüm üstünedir. Her hali bir başkadır onun.

Dedim ya; her şeyini severim. Huyunu, suyunu, şeklini şemalini, rengini, kokusunu içime çekmeyi, kucaklamayı, seyretmeyi…

Çok zor ayrılırız bir de. Karşılaştığımız ilk andır kucaklaşmamız. Son ana kadar da her fırsatta sürer. Bazen ayrılma anında otobüstekileri bekletiriz, bizim yüzümüzden geç kalmış olan herkesi çıldırtırız. Ama napalım? Öyle uzun sürer ki hasretlerimiz...

Devam edecek...

resim: elibron.com.

Ivan Konstantinovich Ayvazovsky/ sunset

 
Toplam blog
: 54
: 1158
Kayıt tarihi
: 22.06.07
 
 

7 Ocak 1960... Hayatın öğrettiği herşeyi okumak ve yazmak için buradayım.....