Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '14

 
Kategori
Güncel
 

Özlemek

Özlemek
 

 

 

"Aşığım sana" 

cümlesinin sonundaki "a" harfi terk etti seni.

O da üzülmüyor gittiğine,

sen hala "Aşığım san" beni...

Aziz Nesin

 

 

 

 

                         Şiddetle özlenen özne, elde edilince zamanla değerinde aşınma olur. Bu konuyu ünlü şairlerimizden Nazım, Nesin ve Asaf özgün anlatımları ile sözcüklere yüklemişler. Nasıl mı? Görüntüdeki gibi…

                         Özlemek ve istemek, duygusal açıdan birbirilerini tümleyen sözcüklerdir. Aşağıdaki şiirimle ben de temayı desteklemek istedim.

İstemek

Ben en çok; 
Derin izli bakışları 
Aklı karalı gözleri isterim. 

Ben en çok; 
Olsa da olmasa da tanışları 
Giz bırakan yüzleri isterim. 

Ben en çok; 
Yay görünümlü kaşları 
İçin için yanan közleri isterim. 

Ben en çok; 
Adam onuru duruşları 
Bal tatlısı sözleri isterim.

MD

 

 

                                                               Özlemlerdeyim...


                                                               Kendime özlemlerdeyim...
                                                               Sana özlemlerdeyim..
                                                               Hadi gel...
                                                               Sende beni, bende seni bulalım..
                                                               Sensiz yarım, bensiz yarım...
                                                               Bilmez misin?

                                                               Ceyda ÇEÇEN

 

 

 

 
Toplam blog
: 782
: 1295
Kayıt tarihi
: 18.08.08
 
 

Kırşehir Erkek İlköğretmen Okulu'nu, İzmir Buca Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümünü, İstanbul Çapa M..