Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Özleminle suskunluklarım yarışıyor!

Özleminle suskunluklarım yarışıyor!
 

Hani şimdi senin üzüldüğünü, sıkıldığını biliyorum ve benim elimden hiçbir şey gelmiyor ya..

Hani aslında hıçkıra hıçkıra ağlamak istiyorum da sana “az kaldı” diyorum ya..

Hani artık sensizlik çığırından çıkmışken ben sana sabretmeni söylüyorum ya..

Hani ben sessiz çığlıklarımı atarken ve her yanım sensizlikle dolup taşarken hiç kimselere belli etmiyorum ya..

Hani artık daha çok susuyorum ya..

İşte seni çok özlediğimden aşkım!

Özleminle, suskunluklarım yarış halinde!

Özlemin arttıkça daha çok susuyorum ben aşkım..

 
Toplam blog
: 14
: 154
Kayıt tarihi
: 02.06.15
 
 

1989 doğumluyum. Süleyman Demirel Üniversitesi'nde sosyoloji bölümünde yüksek lisans öğrencisiyim..