Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Özür dilemek bir erdemdir

Özür dilemek bir erdemdir
 

Bir ilişkiyi belli bi seviyeye getirmek çok emek ister, o kadar zordur ki sağlam birkaç adım atabilmek. Dışardan kolay gözükse de senin ne zorluklar çektiğini kimse bilemez. Herşeyi itinayla hazırlamaya çalışmalısınki ilerde sorunları minumuma indirebilesin. Dış etkenlerle savaşırsın, kimisi laf eder onlara laf anlatmaya çalışırsın, iç etkenlerle savaşırsın. Tam herşey yoluna oturmuştur ve uzun yılların emeğini almaya başlamışındırki hiç ummadığın bi anda ummadığın bişe olur ve yıllardır savaşıp emek verdiğin herşey bianda yıkılmıştır ve öylece kalakalmışınızdır. Gurur yapıp hatanızı gizlersiniz, ben küçük düşüp ayağına kapanamam dersiniz, ve böylelikle o ilişki biter. Sevdayı oluşturmak o kadar zor olsada çok hassastır ki birden kırılabilir, işte o an kalbiniz gerçekten onun için atıyorsa hiçbizaman gurur yapmayın... Gururdur bütün sevenleri ayıran, bütün güzel günlerin üstünü kapatan. Kendinize zaman ayırın ve gücünüzü topladığınız an herşeyi bir kenara koyup sevdiğinize koşun ve yalvarın. Aşk uğruna savaşmak kadar güzel bişe yoktur inanın o an insanlar aaa şuna bakın kendini rezil ediyor deseler de umursamayın çünkü uğruna savaştığınız sizin en değerli varlığınız...

Kendinizi affetmenizi sağlıycak güzel bi söz:

NASIL GÜNEŞ DOĞARKEN VE BATARKEN İZİN ALMIYORSA..!
NASIL DALGALAR KAYALARA ÇARPIP ÖZÜR DİLEMİYORSA..!
BEN DE SENİ İZİN ALMADAN SEVİYORUM VE ÖZÜR DİLEMİYORUM....!
 
Toplam blog
: 3
: 660
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

1978 İsveç doğumluyum, 12 yılın ardından Türkiye' ye geldim. Bilkent Üni. de okudum, hayatı dolu dol..