Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '17

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Para ile ilgili olumlamalar

Para ile ilgili olumlamalar
 

alıntıdır


En son yazdığım yazımda “para akışımızı yanlış düşüncelerimizin sabote ettiğini” belirtmiştim. Peki para kaybetme korkusu, zengin olma korkusu, parayı harcarken yaşadığımız tedirginlikleri nasıl yok ederiz?

Aslında bunun bir çok yöntemi var ancak bunlardan en önemlisi “EFT” dir. EFT duygusal özgürleşme tekniği ile bilinç altındaki korkunun ana sebebini, çekirdek inancını bulup yok etmemiz mümkün.

EFT bunun gibi bir çok konuda da bize hizmet ediyor. Detaylı bilgiyi daha önce yazdığım yazılarda da genişçe bulabilirsiniz.

Ancak kendi kendimize uygulayabileceğimiz, bilinçli zihnimizle söyleyerek bilinçaltı düşüncelerimizi olumlu yönde etkileyebileceğimiz teknikler de var.

Her gün yapacağımız olumlamalar!

Para ile alakalı hangi olumlamayı hayatımızda uygulamalıyız?

İşte olumlama ve uygulama;

Uygularken genel olarak sabah uyandığınız zaman yada akşam yatmadan önceyi seçebilirsiniz. Söyleyeceğiniz olumlama cümlelerinize duygu katmalısınız. Hatta gözünüzde canlandırmalısınız.

İmgeleme tekniği ile beraberinde yapılan olumlamalar çok daha hızlı cevap verecektir.

Ayrıca 21 gün devam etmeniz gerekir.

Olumlama;

Parayı seviyorum. Bolluğu bereketi ve zenginliği seviyorum. Şuandan itibaren bolluk bereket içinde yaşamayı, parayı seçiyorum. Çünkü ben zenginliği hak ediyorum. Evrende her şey herkese yetecek kadar bol. Para da öyle. Ben parayı şuandan itibaren hayatıma bir mıknatıs gibi çekiyor, kabul ediyorum. Para bana bildiğim ve bilmediğim kaynaklardan artarak, çoğalarak gelir. Banka hesaplarım ve cüzdanım her zaman doludur. Şükrediyorum.

Para olumlamasını bu şekilde uygulayarak hayatınıza bolluk ve bereketi çekebilirsiniz.

Mutlu Hafta Sonları…

Facebook : kuantumyasamkocu

Instagram : kuantum_yasam

E mail       :  mballiacar@hotmail.com

 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..