Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '14

 
Kategori
Blog
 

Pasımızı açalım artık

Pasımızı açalım artık
 

Bu yaz bu enfes denizlerdeydim


Ne yazardık be...harala gürele, gece gündüz...pek bir modaydı blog yazmak. Başladık yine işte "üç nokta yan yana" lara . Culduz Bey derdi ki 'tavuk yemi serpiştirir gibi'. 

"De" ler, "da" lar ne durumda?  "Ki" yi yanlış mı kullandım mı acaba? ...aç TDK sözlüğe bi bakalım, aman ayıp olur mu ki? 'Aaaa ne cahil' derler mi ki? Şaka maka şu bir kaç cümlede bile ne çok ek v.s. kullandım.

Yak bir sigara... bu arada 35 senedir ik defa sigarayı bırakma kararı aldım, amma velakin 1 Kasım'da,  son kalan sigarayı da kırıp atacağım. Neden mi 1 Kasım? Ne bileyim öyle bir tarih belirledim kendime, alıştıra alıştıra yaklaşıyorum işte. Yok mutlaka bırakacağım, herkese söz verdim, yerine getiremezsem karizma  yerlerde. 

Yavaş yavaş pasımızı açıyoruz. Yazmayalı epey bi oldu, ancak ara sıra takip ediyorum, hepten kopmadım  buralardan. Öyle gittim gidiyorum, gideceğim bak karışmam haa demedim hiç, demem de, diyeni de sevmem...hepsi de geri geldi, ama öyle ama böyle. Belki bir kaç müstesna vardır. 

Hayat bu, turşusunu kuracak halimiz yok, zaten turşuya çıkmış vaziyettiyiz..salıver gitsin. Yaz yazılarını, dök içini, söv, saydır,  üleş:) hahaha bu blogcuların paylaşımcı ruhuna da hastayım. 'Biz bir aileyiz' ile başlayıp 'duygu ve düşüncelerimi paylaşıyorum' la devam eden nakaratı dile, klavyeye bir yapıştırdık mı çözene aşk olsun. Böyle de bi komik durumumuz var, ne diyelim, canlarımız sağ olsun, blogcular hep var olsun.

Ancak blog yazarlığı artık demode. Kelimeleri sığdırdılar bir kaç cümleye, dünyayı değiştiriyorlar bu bir kaç cümleyle. Teknoloji aldı başını gitti, dur durak yok. Bloglara da bakan yok. Hani yani  Mİlliyet Blog ısrarla yaşamını sürdürüyorsa, yaşasın reklam geliri. Yine de iyidir buralar, havadardır, üleşip dururuz işte. Hoşumuza gider, beğenilme açlığımızı doyururuz, yorumlaşır kendimizi bir şey sanarız, yazar mazar gibi:)

Eskiden bir de didişip dururduk, keyifliydi be..habire sataşmalar, ooo ne tartışmalar neler neler. onun için eskiler ve yeniler diye bir ayrım oluştu ya...çok iyi yazanlar vardı çoook. Yeniler de iyi, hevesli, bir zamanlar bizim olduğumuz gibi:)  

Eskilerden ben değiştim, şimdi yenilerden oldum. Beran Uzer mahlasımı bıraktım. Onu yazım geçmişi ile bir yana ayırdım. PınarG oldum şimdi. Aslıma döndüm ama Beran'ı unutmam mümkün değil, arada bir tozunu alıyorum:) Pasını silmeye çalışıyorum.

Kış gelecek, sigarayı bırakacağım, alacağım yanıma bir kase leblebi, yaz yazabildiğince.

İnşallah vakit ayırıcağım bundan sonra, halen çok yoğun çalışıyorum ama yazmak bana iyi geliyor, son cümlemde bunu tekrar anladım:)

Sevgiyle, sağlıkla, ağız tadıyla kalalım. 

 
Toplam blog
: 476
: 2331
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

Çok eskidendi ..